نگرانی اعضای مجلس آخوندی از بحرانهای اقتصادی و اجتماعی خیزش و قیام

اعضای مجلس رژیم آخوندی از پیامدهای بحرانهای اقتصادی و اجتماعی در بحبوحه خیزشهای مردمی ابراز نگرانی کردند.

بدری:‌ درآمد کارگران تنها صرف هزینه‌های حداقلی می‌شود
تمام در آمد یک کارگر صرف هزینه هایی همچون مسکن حداقلی، پوشاک، درمان و هزینه های آموزش فرزندان و تغذیه حداقلی میشود که همین موارد تورم های به مراتب بالاتری را از آمارهای اعلامی تجربه میکنند ...

ادیانی: نرخ بیکاری ۵۴ درصدی در میان زنان ۱۵ تا ۲۹ ساله در مازندران
اشتغال و بیکاری، وضعیت صندوقهای بازنشستگی، آسیب های اجتماعی، رکود اقتصادی، بحث اقتصاد مقاومتی، نظام اداری کرخت و ناکارآمد و حاکمیت بروکراسی فشل در اداره امور کشور، بلعیده شدن حدود ۹۰ درصد بودجه کشور در هزینه های جاری از جمله مسائل جدی مملکت است.
وجود ۳۲ درصد نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله در مازندران و بیکاری زنان در همین سن با نرخ ۵۴ و یک دهم و بیکاران تحصیلکرده در همین سن ۱۵ تا ۲۹ شصت و یک و سه درصد بیکاری هشدار جدی به کشور و به مازندران.

فلاحت‌پیشه: در اسلام آباد برای احداث بیمارستان فقط تبلیغات کردند
تذکرم به وزیر بهداشت هست ایشون به همراه بانکهای خصوصی آمدند کلنگ در اوج مسائل زلزله تبلیغات هم شد کلنگ احداث بیمارستان جدید اسلام آباد رو زدند ولی کسی سراغ کار نیامده زمین داده شده خواهشم اینه که این اصلا جرمه در اوج مسائل زلزله تبلیغاتی برای آقایون شد ولی سراغ کار نیامد.

عبداللهی:‌ فوت یک کودک در شهر بخشایش به خاطر مشکل آمبولانس
عبداللهی نماینده اهر: در شهر بخشایش اتفاقی افتاده کودکی مریض بوده بعد سوار آمبولانس میکنند بعد بخاطر مسائل سطحی ساده... میگه خانواده اش ببره بعد خانواده اش که این رو می برند به بیمارستانی در تبریز این کودک متاسفانه فوت کرده ... و کلی برای نظام و مملکت و دولت در منطقه فضا سازی شده است.

فرشادان: پرواز روزانه به سنندج کلاٌ باطل شده است
به بهانه های واهی پروازها را کنسل میکنند بدلایل غیر کارشناسی مردم را در فرودگاه ها دچار بلاتکلیفی میکنند
شرکتهای آسمان و ایران ایر پروازهای سنندج را کلا باطل و مجموعا ۱۴ پرواز رفت و برگشت از تهران به سنندج و بلعکس را باطل نمودند و عملا فقط پنج پرواز مانده است.

الماسی: سفره یک میلیون بوشهری در تجارت خرد و پیله‌وری و ته‌لنجی خلاصه شده
نمیشود باران و برف بیاید و مملکت تعطیل شود و باران و برف هم نیاید باز مملکت تعطیل شود بدلیل مشکلات آلودگی، چهار دهه ... میگذرد این مدیریت کی قرار است کارآمد شود؟ آقای رئیس جمهور... فرمودید دولت من دولت محیط زیست است بحق برای دریاچه ارومیه فکر عاجلی انجام دادید؟.
سفره یک میلیون انسان نجیب بوشهری خلاصه شده در تجارت خرد و پیله وری و ته لنجی اونهم نه نان خوردن با عزت بلکه فقط و فقط سیر کردن شکم زن و بچه و فرزندان خود...