ابراز وحشت آخوند صدیقی از خطر جشن ملی چهارشنبه سوری

آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران وحشت خود را از خطر جشن ملی ایرانیان در چهارشبنه سوری برای رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه ابراز کرد.

وی گفت:‌ «مسئله چهارشنبه سوری رو که ما اسلام مون سنت های ملی رو هیچوقت مقابله نکرده ولی تهدیدها را به فرصتها تبدیل کرده، اونچه را که دشمن برای ما خط و نشان میکشد بنا بود ماه دی اون شورش رو به پا کردند برای بهمن نقشه کشیده بودند برای اسفند هم نقشه دیگری کشیده بودند... خدا گواه است هم امام نقطه عطف است و هم این رهبری عزیز ما عمود امنیت عمود خیمه».

آخوند صدیقی با تکرار حرفهای  خامنه ای در اعتراف به نفرت عمومی از حجاب اجباری و بحران درونی نظام زن ستیز آخوندی، گفت: عجب از بعضی خواص است چطور ما به اینها بگیم خواص؟ بعضی کسانی که پدرانشون جز مدافعین حجاب بودند در دین شاخص بودند اینها می آیند و حرفهایی میزنند در حالیکه مسئله بی حجابی برای ایران تحمیل است.
لذا این نکته باید برای همه، همه مسئولین هر از چند گاه با خدا خلوت کنند ببینند عوض نشده باشند کجا بودند الان کجا هستند کی ها دورشون بود الان با کی ها دارند کار میکنند؟ اینهایی که براشون سوت و کف میزنند آیا دوست اند یا دشمن اند؟ با خارجی در چه وضعی هستید؟ اگر محاسبه ای نداشته باشیم گرفتار سرنوشت بنی صدر میشیم که جز افسانه های تاریخ شد تمام شد رفت.