اعتصاب و حرکت های اعتراضی معلمان اندیمشک، دانشجویان شوشتر، رانندگان شرکت واحد تهران

روز دوشنبه گروههایی از اقشار زحمتکش ایران از جمله رانندگان شرکت واحد در تهران، دانشجویان و معلمان درشهرهای شوشتر و اندیمشک و ماهشهردر اعتراض به چپاول حقوق و سیاست های ارتجاعی رژیم آخوندی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

جمعی از رانندگان شرکت واحد عضو پروژه سپیدار؛ روز دوشنبه هفتم اسفند برای هفدهمین روز در مقابل شهرداری رژیم در  تهران  تجمع اعتراضی برگزار کردند.. این پروژه ۲۷۰ عضو دارد.

دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر  روز دوشنبه هفتم اسفند 96 در اعتراض به بی کفایتی کارگزاران رژیم دست به تجمع و اعتصاب زدند. دانشجویان ظروف غذا و میوه را در مقابل دفتر رئیس دانشکده چیدند و منتظر پاسخگویی کارگزاران رژیم در این  دانشکده شدند.

اعتصاب معلمان حق التدریسی اندیمشک و بندر ماهشهر روز دوشنبه هفتم اسفند ادامه داشت. آنها از هفته گذشته از رفتن به کلاس درس خودداری کرده و اعلام کرده اند تا رسیدن به خواسته هایشان در کلاس ها حاضر نخواهند شد. معلمان گفتند با گذشت بیش از ۵ ماه از شروع سال تحصیلی، ابلاغ ساعات تدریس برای دبیران حق التدریس اندیمشک صادر نشده است و با توجه به پیگیری های صورت گرفته هیچگونه نتیجه ای حاصل نشده است