ادامه بحران در راس نظام در پی نامه احمدی نژاد به خامنه ای

بحران در رأس رژیم به دنبال نامه احمدی‌نژاد به خامنه‌ای شدت گرفته است.

 آخوند محسنی اژه‌ای، معاون اول دستگاه قضایی رژیم اعلام کرد: اتهامات دیگری به پرونده احمدی‌نژاد اضافه شده. بازداشت صورت نگرفته ولی می‌بینم که این اتفاق بیفتد و انگیزه فردی که قبلا مسئولیت داشته و صحبت های خلاف شرع و خلاف قانون می کند، در فرصت مقرر خود رسیدگی می‌شود.

روز شنبه محمدرضا باهنر، نایب رئیس سابق مجلس رژیم گفته بود که مقامات قضایی گفته‌اند احمدی‌نژاد به اندازه کافی جرم مرتکب شده ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.

آخوند رسایی، عضو سابق مجلس رژیم، با هشدار به تأثیرات اقدامات احمدی‌نژاد نوشت: اگر بدنه نظام به روشنی فاصله و صف‌بندی جداگانه خود را از احمدی‌نژاد این روزها نشان ندهد، مجبور به پرداخت هزینه رفتارهای احمدی‌نژاد خواهد شد.

متقابلاٌ علی اکبر جوانفکر، رئیس خبرگزاری رسمی رژیم در دوران رئیس جمهور قبلی رژیم تحت عنوان تخریب ناجوانمردانه علیه احمدی‌نژاد نوشت: آرام باشید! این چه اخلاق زشتی است که عده ای زیاده خواه و خود برتربین، خود را در همه زمینه ها عاقل تر، دوراندیش تر و کارامدتر از دیگران می پندارند و اگر فردی خارج از مدار نفوذ و تصورات آنها، حرکت مثبت و موثری را به نفع مردم انجام دهد، با همه یال و کوپال خود به مصاف با او بر می خیزند و با انواع توهین ها و لجن پراکنی ها می کوشند او را از صحنه خارج کنند!؟.

رحیم مشاعی معاون احمدی‌نژاد نیز هنگام حضور در دادگاه بقایی دستگاه قضایی رژیم را ظالم توصیف کرد و گفت که صادرکنندگان احکام به زودی خودشان محاکمه خواهند شد.

وی افزود:‌ «امروز ما نسبت به دادگاه قضایی انتقادات بسیار جدی داریم. معتقد هستیم که دستگاه قضایی به مسئولیت خودش عمل نمیکنه...
من مطمئن هستم در آینده نزدیک همه مقامات، همه کسانی که در جریان رسیدگی به پرونده‌ها و دعاوی مردم ظلم کردند، حالا چه به خاطر مسائل سیاسی و چه به خاطر مسائل مالی و ارتشا، اینها محاکمه خواهند شد. هیچ هم فرق هم نمیکنه سال ۹۶ باشه، سال ۸۸ باشه یا هر سال باشه، هیچ فرقی نمی‌کنه. همه احکامی که به خاطر منافع سیاسی، حزبی و گروهی صادر شده، همه احکامی که به خاطر مطامع مالی یا نفوذهای اجتماعی افراد سرشناس احکامش صادر شده همه اینها باطل است. چیزی که در پیشگاه خداوند باطله، در پیشگاه مردم باطله، برقرار نخواهد ماند. من هشدار میدم به کسانی که گمان می‌برند این روند قابل ادامه دادن هست، این روند ادامه نخواهد داشت».