هراس نظام ولایت فقیه و امام جمعه های خامنه ای در شهرهای مختلف از خطر قیام و مجاهدین خلق ایران

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع، در مراسم دجالگرانه دهه فاطمیه، برای نجات رژیم از امواج قیام سراسری به زاری پرداخت.

وی گفت:‌ «آن کسانی که در حال طراحی خصمانه نسبت به جمهوری اسلامی هستند ــ که نمونه های کوچکش را شما گاهی در همین حوادث و اغتشاشات می بینید؛ اینها نمونه های کوچک توطئه های دشمن است ــ توطئه ی آنها را خنثی کن، ابطال بفرما؛ آنها را به توطئه گران برگردان. کسانی که با همه ی وجود، با همه ی اخلاص، با همه ی توان در مقابل این توطئه ها می ایستند، همه ی آنها را مشمول لطف و رحمت خودت قرار بده، کمکشان بفرما. نیروهای بسیج را، نیروی انتظامی را، سپاه و ارتش را، همه ی کسانی را که در این راه ها خدمتگزاری میکنند، کمک بفرما».

در همین مراسم، خرچنگ نظام آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع از سلسله زنجیرهای اغتشاش آه و فغان سرداد و گفت: «خوب اینها روشن است که بتوانند هر جای کشور اغتشاش بکنند، اغتشاش می کنند...
تو این اغتشاشات دیدید کم نگذاشتند نامردها، آنچه در توان داشتن به صحنه آمدن، همین اغتشاشات دو شب پیش قطعا نمیتوانه جدای از سلسله زنجیرهای اغتشاش باشه... مسئولیت تمام حرفهایی که ما میزنیم بعهده خود ما هست اینکه بزرگی کرده آقا می شینه پای صحبتهای ما این طلبه پروریست معنایش این نیست که هر چی ما میگیم آقا هم همین رو میگه، نه».

امام جمعه‌های خلیفه ارتجاع نیز ترس و نگرانی نظام آخوندی را از خطر قیام و مجاهدین به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شیراز گفت مسببین وقایع خیابان پاسداران تهران باید به مجازات عملشان برسند.
آخوند ایمانی در خطبه‌های نماز افزود در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با سلاح سرد به جان مردم افتادند علاوه بر کشتن عده‌ای اموالی را غارت کردند که این ظاهر به نام دراویش بود اما سکه‌ای است که یک روی آن مجاهدین و روی دیگر سیاست‌های خارجی بود که نمی‌خواهند کشوری که خود امنیت ایجاد می کنند، امنیت داشته باشد

آخوند موسوی امام جمعه رژیم در قیدار: سرنخ خشونت و نا آرامی ها به خارج از کشور می‏ رسد و هدف مجاهدین ایجاد خشونت مزمن در کشور است و هدفشان این است که اغتشاش و ایجاد ناامنی به جاهای دیگر بکشانند‌.باید با قاطعیت و بدون هیچ ملاحظه‏ای با عوامل اصلی آن برخورد گردد.

آخوند سعیدی امام جمعه خامنه ای در قم: فتنه و درگیری‌های اخیر تهران ماهیت تروریستی داشت و افرادی به اسم دراویش به فتنه‌گری پرداختند... انتظار این است که این افراد به سزای اعمال خود برسند و شاهد مجازات قاطعانه این حریم شکنان باشیم.

آخوند آل‌هاشم امام جمعه رژیم در تبریز: مسؤولان قضایی و امنیتی باید برخورد شدید با این افراد داشته باشند که امنیت نظام را به مخاطره انداخته‌اند.

آخوند فیروزآبادی، امام جمعه خامنه‌ای در سمیرم: دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی باید با این اغتشاش ها قاطعانه برخورد کنند و ذره ای کوتاهی نکنند. به سرعت برخورد کنند تا امنیت نظام خدشه‌دار نشود.

آخوند شفیعی امام جمعه خامنه ای در نایین: این قائله زنجیره ای است و ناگهانی رخ نداده است.

آخوند طبرسی، امام جمعه رژیم در ساری: دشمنان این بار به بهانه درویشان به نیروی انتظامی هجوم آوردند. باید با برخورد با این عوامل درس عبرتی به سایر توطئه گران داد.

حسینی همدانی امام جمعه رژیم در کرج: دشمنان قصد دارند اغتشاش و نا امنی را به هر وسیله ای ایجاد کنند.کمترین انتظار این است که عوامل آشوب به سزای اعمال خود برسند.

طباطبایی نژاد امام جمعه خامنه ای در اصفهان: حادثه دیگر که در تهران در خیابان پاسداران اتفاق افتاد که یک عده‌ای که حالا به اسم صوفی و گنابادی که مردم گناباد دیروز تظاهرات کردند و گفتند اینها اصلاً از ما نیستند ما هم میگیم از اونا نیستیم ما هم میگیم دستهایی در کار همان آمریکای جنایتکار که عصبانیست از امنیتی که در کشور ما است به هر حال اینها ناامنی را می می‌خواهند ما هم تقاضامون اینه از قوه قضاییه و مسئولین ضمن تشکر نیروی انتظامی انصافاٌ با تدییر کار میکند اگر با نباشه کشته‌ها زیادتر میشود تو این بحرانهایی که دشمن به وجود میاره. نه، تدبیره درسته و لذا همه تشکر کردند از نیروی انتظامی. ما هم تشکر می کنیم به سهم خودمون اما از قوه قضاییه و دست اندرکاران می‌خواهیم افراد این جوری را اگر به دست به دست آوردند و پیداشون کردند نمیگیم سخت ترین جریمه، با همان جریمه‌ای که اسلام قرار داده که مرگه، اینها باغی برای حکومت اسلامی هستند و حکمشان اعدام است.