تظاهرات اشرف‌نشان‌ها فراخوان به آزادی زندانیان قیام، اعتراض علیه حضور ظریف در مونیخ

در تظاهرات ایرانیان آزاده علیه حضور ظریف نماینده فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در مونیخ، آذراکبرزادگان بخشهایی از نامه اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان به رئیس کنفرانسی امنیتی مونیخ را قرائت کرد.

آذر اکبرزادگان
اتحادیه جوامع ایرانی در آلمان دربرگیرنده بیش از۷۰ انجمن حقوق بشری، انجمن های زنان، ورزشکاران، هنرمندان و دانشجویان، دعوت ازجواد ظریف برای شرکت در کنفرانسی امنیتی مونیخ را بعنوان نماینده یک رژیم وحشی و اصلی ترین مخل امنیت بین المللی و منطقه ای بشدت محکوم می کند.
در قیام سراسری هفته اول سال ۲۰۱۸، مردم ایران در بیش از۱۴۰ شهر نشان دادند که این رژیم را نمی خواهند و آخوندها هیچ مشروعیتی در ایران ندارند.
مرگ بر اصل ولایت فقیه زنده باد ارتش آزادی

مصطفی ستارالعیوب
این رژیم در آستانه سرنگونی قرار دارد و هرگونه سرمایه گذاری روی این رژیم اشتباه است.

بهناز سعیدی
می توان و باید
اراده ای که این روزها ما را به خیابان کشونده نیاز ما به آزادیه، آزادی ای که حق مسلم ماست . من امروز صدای نسل جوان ایران هستم کسانی که درقیام ۹۶ فریاد آزادی اشان به بند کشیده شده، کسانی که می جنگند،می میرند ولی عقب نمی رند . من صدای زنان به بند کشیده کشورم هستم، من امروز اومدم اینجا که بگم ورود جانیانی امثال ظریف را به کشورهای دمکراتیک محکوم می کنم وهرگونه قراردادهای سیاسی واقتصادی را درایران فردا باطل می دانم، ودرآخرمی خوام بگم که سرنگونی نزدیکه وحتمیه وقیام ما تا پیروزی ادامه داره
می جنگیم می میریم ایرانو پس می گیریم

امیر حبیبی
در انقلاب ضد سلطنتی مردم بدنبال حق خود بودند. برای آزادی و دمکراسی انقلاب شد.تنها برای شکوفایی کشور. من به نمایندگی از مردمم و به عنوان یک جوان آزادیخواه ایرانی میخواهم بدانم چرا برادران و خواهرانمان را اعدام میکنید.به چه حقی برای آینده ایران جنگ را برنامه ریزی میکنید.خودتان جاسوس، وطن فروش و اهریمنی هستید.شما نماینده شیطان هستید.
ای مزدوران ضد ایرانی از همین نقطه به شما اعلام میکنم همه ملت ایران به خون شما تشنه هستند، تا تقاص خون نداهای شیر زن و قهرمانان شیردل و دیگر دلیران راه آزادی راپس ندهید دست از مبارزه بر نمیداریم.قیام تا سرنگونی ادامه دارد.
درود بر ارتش آزادی،
 پاینده باشید.

بهنام نوذری
وخطاب بتو ظریف به زبون مادریم می گم با چه شیوه وراهی می خوای سیاست مماشات را به ضد ایرانی ها بین سیاست کشورهای خارجی رواج بدی؟ اینبار باید از روی جسد من رد بشی، هرچند یک پناهنده ازنظرخودم بیشترنیستم اما با وجود خلق قهرمان ایران همانند عزرائیل به دادگاه عدالت می برمت.
آن ذهن پیروعقب افتاده گی مدره پس روت را هرگز یارای مقابله با ذهن بشاش جوونای آزادیخواه ایران نمی دونم من یکی ازجوانان جنبش دادخواهی هستم که تا پایان رژیم فاسد دیکتاتوری ولایت فقیه استوارانه می جنگم وازمن بتو قول درسیاست خارجی مورچه ات می کنم وبه مورچه خوار می سپارمت.
درود به همه شما
خامنه ای بدونه بزودی سرنگونه

پیمان جرنگ
آقای ولفگانگ ایشینگر
رئیس محترم کنفرانس امنیتی مونیخ
حتما شما مطلع هستید که یکماه قبل در ایران جوانان پرشور، زنان شجاع و مردان بپاخاسته ایرانی در تظاهرات بزرگی که بیش از ۱۴۲ شهر ایران را در بر می گرفت علیه ظلم و ستم، سرکوب و اعدام دیکتاتوری فاشیستی قیام کرده و خواستار سرنگونی رژیم وحشی آخوندی شدند.
متاسفانه امروز در کنفرانسی که در صدمتری ما برقرار است، کسی دعوت شده است که از دست اندرکاران بلندپایه همین رژیم است و دست او نیز به خون بیش از ۵۰ جوانی اغشته است که در این قیام مظلومانه در راه آزادی جان باختند.
جواد ظریف رژیمی را نمایندگی می کند که بیش از همه امنیت منطقه ای و جهانی را طی ۳۹ سال گذشته به خطر انداخته است
ظریف دولتی را نمایندگی می کند که طی ۴ سال گذشته بیش از ۳۵۰۰ اعدام عمدتا از جوانان ایران را در کارنامه خود دارد.
از نظر مردم ایران، دعوت از چنین جنایتکارانی شرم آور است، ظریف و همه سران این رژیم باید باتهام جنایت علیه بشریت محاکمه شوند، خوشامد گویی به آنان تنها و تنها آنها را در استمرار و تشدید جنایات شان تشویق می کند، حضور او نه بنفع مردم ایران و نه منطقه و نه جهان است، دعوت او از طرف همه مردم ایران محکوم می شود و نهایتا دود مماشات به چشم طرف حساب های بین المللی نیز خواهد رفت.
می جنگیم می میریم ایرانو پس می گیریم

طیب کولانی
ظریف برو گمشو
اومدی اینجا چی بگی
ما جوونارو که می بینی ماها نسل سوخته ایم، نسل سوخته ای که خمینی ماها رو داغون کرد. ماها اومدیم ازایران بیرون بخاطر ظلم، بخاطرستم، بخاطر گشت ارشادتون، بخاطرسپاه پاسدارناتون، بخاطر حفاظت واطلاعاتتون، بخاطر لباسی شخصی هاتون، بخاطر سردارسلیمانی اتون، بخاطر سرلشگر جعفری اتون . شما حتی به زلزله زده هایی هم که خونه ندارند رحم نمی کنید . سرلشگر جعفری، بیشرف،کاسه لیس خامنه ای تو ۳۰۰ میلیارد پول مردم بیچاره رو، پول کانکس هاشون رو کشیدی بالا والان دارند توی سرما می میرند . بچه ها دارند ازمریضی وسرمای شدید می میرند تورحم حتی به بچه های تو قنداق هم نمی کنی،  تجاوز جنایت مرگ براین ولایت.
زنده باد تموم کسانی که تو ایران وخارج ازایران دارند برعلیه جمهوری تروریست آخوندی مبارزه می کنند امیدوارم که کلیت جمهوری اسلامی ازبین بره ومردم ایران وجوونای ایران یه نفس راحت بکشند چه داخل ازایران چه خارج ازایران، درود برهمه شماها.
فریاد هرایرانی مرگ بر خامنه ای روحانی
حکومت آخوندی نابود بایدگردد
تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش