وحشت رژیم از پیامدهای اجتماعی سقوط هواپیمای تهران یاسوج و تلاش برای رفع و رجوع سریع آن

در ادامه ابزار نگرانی از پیامدهای فاجعه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری در سمیرم، اعضای مجلس رژیم از وضعیت نامساعد کاری خلبانان و استعفای خلبانان باتجربه در ماههای اخیر خبر دادند و خواهان رفع و رجوع سریعتر مراسم تشییع جان‌باختگان این حادثه که خود به معضلی برای رژیم تبدیل شده، گردیدند.

قلی پور عضو مجلس رژیم ـ ۳۰ بهمن ۹۶:استعفای خلبانان با تجربه به خاطر شرایط کاری نامساعد
در ارتباط با مشکلات مدیریتی که در این حوزه وجود داره که مستقیما فشار رو هم بر کارکنان و خلبانان و عوامل پروازی این شرکت وارد کرده ما اخیرا در چند ماه اخیر چند نفر از خلبانهای بسیار با تجربه این شرکت رو داشتیم که استعفا کردند متاسفانه بخاطر شرایط کاری نامساعدی که در شرکت وجود داشته...
در این شرکت رویه ای وجود داره تا زمانی که پرواز به مقصد نرسه و پرواز برگشت وجود نداشته باشه حق پرواز رو هیچکدوم از خلبانهای عزیز پرداخت نمیشه.

کواکبیان عضو مجلس رژیم ـ ۳۰ بهمن ۹۶:هیچ لاشه‌ای پیدا نشده حداقل اجازه تشییع بدهند
همه مسئولین مصاحبه میکنند که ما نهایت تلاش مون رو کردیم ولی تاکنون هیچ لاشه ای از این هواپیما بدست نیامده من واقعا خواهشم اینه... این حداقل تشفیش خاطره بازماندگان هست که بتونند عزیزانشون رو تشییع بکنند... لذا من هم معتقد هستم که واقعا تمام همت باشه تا ظرف ۲۴ ساعت آینده حداقل این خبر به خانواده بدهند.

قاضی‌پور عضو مجلس رژیم ـ ۳۰ بهمن ۹۶:سالانه تا ۳۲ نفر در جاده‌ها کشته می‌شوند
سالانه ۱۶ هزار الی ۳۲ هزار نفر در جاده ها کشته میشوند... آیا ۱۶ هزار تا ۳۲ هزار نفر جان انسان در جاده های ایران کشته میشوند پنج برابر این هم آقای پزشکیان میره تحت پوش بهزیستی کمیته امداد میشه ...