گزارش رسانه های بین المللی از افشاگری مقاومت ایران درباه جاسوسی اینترنتی رژیم آخوندی

روزنامه سان –انگلستان
بدنبال افشاگری مقاومت ایران، ابر کمپانی گوگل تحقیقات کاملی درباره جاسوسی اینترنتی رژیم ایران را آغاز کرد

سان, ۱۶ فوریه۲۰۱۸ –ابرکمپانی اینترنتی گوگل یک تحقیق کامل در باره اینکه رژیم ایران ممکن است روی بریتانیایی ها و آمریکایی ها از برنامه های جاسوسی استفاده کند را آغاز کرده است.
بنا به گزارشها, موبوگرام یک نرم افزار جاسوسی است و برای دانلود کردن در فروشگاه گوگل آنلاین در دسترس است...
یک سخنگوی گوگل تایید کرد که گوگل تحقیقی را در این رابطه شروع کرده است.
وی گفت ما همواره این مشکلات کاربران را جدی می گیریم و در حال حاضر در حال تحقیق حول این وضعیت هستیم و در حالیکه ما اظهارنظری حول اپ های مشخص نخواهیم کرد اما سیاستهای گوگل این است که از این موضوعات برای کسب تجربیات برای کاربران استفاده می کند...
گزارشی که شورای ملی مقاومت ایران منتشر ساخت نشان می دهد که ایرانیان خارج کشور از موبوگرام برای ارتباطات خود برای تماس با خانواده هایشان در داخل ایران تحت حاکمیت یک دیکتاتوری استفاده می کنند.
علیرضا جعفرزاده به سان آنلاین گفت رژیم ایران با این برنامه ها تلفنهای همراه را کنترل می کند که بخشی از تلاشهایش برای خنثی کردن تظاهرات در داخل کشور است...
تحقیقات این شورا نشان داده که این رژیم از نرم افزار جاسوسی برای «تهدید و دستگیری و شکنجه و قتل مردم» استفاده می کند.
جعفرزاده گفت این رژیم نسبت به قیامی که در جریان است بشدت ضربه پذیر شده و احساس می کند کل جمعیت ایران دارد علیه آن می چرخد.
پاول دوروف مدیر تلگرام در یک پیام توئیتری گفته بود: «موبوگرام یک مدل از دور خارج شده و بالقوه نا امن از تلگرام در ایران است. من استفاده از آنرا توصیه نمی کنم»...

واشینگتن تایمز:
شورای ملی مقاومت ایران فعالیتهای سایبری رژیم برای مختل کردن ارتباطات تظاهر کنندگان را افشا می کند
گزارش مقاومت ایران می گوید: موج تظاهرات ضد رژیم در شهرهای کشور امواج شوکه کننده در داخل رژیم ایجاد کرد
واشینگتن تایمز: ۱۵ فوریه ۲۰۱۸
بنا به تحقیقات گسترده جدیدی که روز پنجشنبه توسط گروه مخالفان تبعیدی اصلی ایرانی منتشر شد, سرویس های اطلاعاتی رژیم ایران به جاسوسی علیه شهروندان خود “بطرز چشمگیری شتاب بخشیده اند » که بخاطر تظاهرات های ضدحکومتی اخیر است که این کشور راتکان داد.
شورای ملی مقاومت ایران می گوید که سپاه پاسداران و وزات اطلاعات دست به «شنود انبوه» تظاهرات کنندگان و مخالفان با بکار گیری شبکه ای از برنامه های تلفن موبایل که توسط رژیم تولید شده زده است .
گزارش شورای ملی مقاومت ایران، می گوید سپاه پاسداران نرم افزار های جاسوسی خود را چنان گسترش داده که “میلیون ها کاربر» خارج از ایران را میتواند در معرض آن قرار دهد.
رژیم ایران به نوبه خود این گروه را متهم کرد که در ماههای اخیر در اعتراضات خیابانی خشونت آمیز علیه شرایط اقتصادی دست داشته است.
اعتقاد بر این است که شورای ملی مقاومت منابع موثقی در ایران دارد و بخاطر افشاگریهای عمده قبلی اش، به ویژه افشاگری تسهیلات هسته ایرژیم ایران در اوایل دهه ۲۰۰۰ اعتبار دارد.
گزارش روز پنجشنبه می گوید که توسط یک “شبکه داخلی» منابع، مرتبط با سازمان مجاهدین خلق ایران، استفاده رژیم از شنود انبوه از طریق کدهای تعبیه شده در برنامه های تلفن همراه که توسط سپاه پاسداران ساخته شده را افشاء می کند که بطور فعال ارتباطات تظاهرات کنندگان و مخالفان را مختل می کند.
این گزارش گفته است “شرکت های پوششی سپاه برنامه های تولیدی را برای شنود سایبری و سرکوب گسترش می دهند» . برخی از برنامه ها موفق به نفوذ در پلاتفرم های ارتقا ء یافته گوگل یا اپل شده و درکنار تلگرام قرار می گیرند که محبوبیت جهانی داشته و سرویس های ابر اینترنتی دارد که بطور گسترده ای توسط تظاهرات کنندگان در دور اخیر تظاهرات خیابانی استفاده شدند.
علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن گفت: “سپاه پاسداران، فناوری های غربی را تسلیح کرده است تا مردم ایران را هدف قرار دهند».
وی گفت که دولت ایالات متحده باید شرکت های آمریکایی مانند گوگل و اپل را وادار کند تا تولید برنامه های مرتبط با سپاه پاسداران را در سیستم خود متوقف کنند.
مدیر اطلاعات ملی امریکا دان کوتز در ارزیابی تهدید جهانی، که روز سه شنبه به کنگره تحویل داد، گفت: “ما بر این عقیده هستیم که رژیم ایران به تلاش برای نفوذ به شبکه های ایالات متحده و متحدان برای جاسوسی و آماده کردن خود برای حملات سایبری در آینده ادامه می دهد. »
گزارش شورای ملی مقاومت ایران گفت که موج تظاهرات ضد رژیم در شهرهای کشور در اواخر سال گذشته و در اوایل ماه ژانویه امواج شوکه کننده در داخل رژیم ایجاد کرد.
این گزارش می گوید، “استفاده از تکنولوژی های سایبری توسط معترضان ثابت کرد که پاشنه آشیل رژیم است، چرا که نمی تواند، علی رغم آوردن نیروی زیاد، گسترش اعتراضات را متوقف کند »، و رژیم را مجبور به تقویت تلاش های داخلی جنگ سایبری خود می کند.
این گزارش می گوید این اطلاعات را از طریق منابع سازمان مجاهدین خلق در داخل ایران جمعآوری کرده است. ، سازمان مجاهدین خلق در سال های اخیر در واشنگتن مورد توجه جدی قرار گرفته است.

آسوشیتدپرس:
تحقیقات اپوزیسیون اصلی ایران درباره جاسوسی رژیم علیه شهروندان و مخالفان
بنا به تحقیقات گسترده جدیدی که روز پنجشنبه توسط گروه مخالفان اصلی رژیم ایران منتشر شد, سرویس های اطلاعاتی رژیم ایران به جاسوسی علیه شهروندان خود “بطرز چشمگیری شتاب بخشیده اند » این اقدامات بخاطر تظاهرات ضد رژیمی اخیر است که این کشور راتکان داد.

تلویزیون العربیه:
افشای اقدامات سایبری رژیم توسط اپوزیسیون ایران
مقاومت ایران خواستار تحریم رژیم بخاطر جاسوسی شد
در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن در باره امنیت الکترونیک, جدید ترین شیوه ها و تهدیدات جنگ سایبری رژیم ایران بخصوص توسط سپاه پاسداران که در همکاری با اداره اطلاعات قیام اخیر مردم ایران را سرکوب کردند افشاء شد.
اپوزیسیون ایران در آمریکا فاش کرد که سپاه پاسداران برای سرکوب تظاهرکنندگان ایرانی از انواع شیوه ها استفاده کرده است ازجمله استفاده از انستیگرام که بعد از تبادل عکس و اطلاعات توسط تظاهرکنندگان روی این برنامه اقدام شده است بخصوص که آنها توانستند اطلاعات را به خبرگزاریهای جهانی برسانند.
اپوزیسیون ایران فاش کرد که سپاه پاسداران همراه با وزارت اطلاعات فضای مجازی در ایران را در کنترل خود دارد و در این رابطه شرکت های پوششی درست کرده است که نرم افزار های مشابه با نرم افزارهای شرکت های اپل وگوگل درست می کنند و برای جاسوسی علیه مردم از آن استفاده می کند و سپس آنها را سرکوب می کند.
مقاومت ایران از دولت ونهادهای آمریکایی خواست که اقداماتی اتخاذ کنند که رژیم ایران نتواند مردمش را سرکوب کند
آنها همچنین خواستار اعمال تحریم علیه نهادهایی شدند که عملکردهای رژیم ایران را تسهیل می کند.

سپاه پاسداران از اعتراضات اخیر علیه رژیم ۳۹ساله
تکان خورده و جنگ افزار سایبری خود را شتاب داده است
سی ان اس نیوز:۱۶ فوریه ۲۰۱۷
سپاه پاسداران که از اعتراضات اخیر علیه رژیم ۳۹ساله جمهوری اسلامی تکان خورده, افزایش توانایی های جنگ افزار سایبری خود را شتاب داده است از جمله بنا به یک گزارش جدید, کارگذاشتن نرم افزارهای جاسوسی در داخل اپس ها که توسط میلیونها ایرانی استفاده می شوند را اجرا کرده است.
این گزارش که توسط شورای ملی مقاومت ایران تهیه شده گفته است تکنولوژی و تلفن های همراه به به شکل گیری اعتراضات در شهرها و شهرستانهای سراسر ایران کمک کردند و همچنین کمک کرد تا تظاهرکنندگان بتوانند صدای خود را به جهان بیرون برسانند.موثر بودند.
در این گزارش آمده است که استفاده اعتراض کنندگان از تکنیک سایبری نشان داد همین پاشنه آشیل رژیم است زیرا که نتوانست با وجود نمایش قدرت زیاد از گسترش اعتراضات جلوگیری کند.

الشرق الاوسط: ۱۶ فوریه ۲۰۱۷
دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن نسبت به خطر جنگ سایبری توسط رژیم ایران هشدار داد و تاکید کرد این اقدام به روی برخی از برنامه های اینترنتی تقلبی و دارای قابلیت جاسوسی از اطلاعات شخصی متکی است. همچنین خاطر نشان ساخت که این برنامه ها در اختیار سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم ایران که در ارتباط‌ مستقیم با علی خامنه ای ولی فقیه رژیم ایران هستند قرار داشته و توسط آنها اداره میشود.