ورشکستگی بانک های رژیم آخوندی، همزمان با رسیدن ارزش دلار به ۵۰۰۰ تومان

هجوم مردم به بانکها برای گرفتن پس از اندازهای خود و پرداخت نشدن آن توسط بانکها، موضوع ورشکستگی بانکهای رژیم آخوندی را بیش از پیش جدی کرده است.

کارگزاران رژیم تلاش دارند این موضوع مشخص را کتمان کنند.

موضوع ورشکستگی بانکهای رسمی رژیم آخوندی نه تنها توسط مردم و غارت شدگانی که سپرده هایشان چپاول شده بلکه توسط رسانه های رژیم و کارشناسان اقتصادی از مدتها پیش بر سر زبانها و در تحلیل ها و بررسی هاست.

در یک بررسی سریع در رسانه های خود رژیم موضوع ورشکستگی بانکها از سال ۹۱ به بعد و به روایتی از سال ۸۴ به بعد مطرح است.
 
بررسی آخرین صورت‌های مالی منتشر شده بانک‌ها نشان می‌دهد، ۸ بانک کشور در سال‌های اخیر با زیان‌های شدید مواجه و برخی نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده‌اند.
از جمله این بانکها بانکهای باسابقه صادرات و تجارت هستند.

بانکها و موسسات مالی، بحران سازان سال های آینده در ایران.
گمانه زنی، گزارش های کارشناسی و اخطارهای بسیاری از فعالات اقتصادی حکایت از یک تهدید در اقتصاد ایران دارد. ... بانکها در شرایط امروز اقتصاد ایران به عنوان یک تهدید جلوه گری می گنند، تهدیدی که ریشه در دهه ها مدیریت سلیقه ای دارد.

سایت سرکرده پیشین پاسداران در این باره در بهمن۹۵ نوشت به نظر می رسد بر اساس گمانه زنی های غیر رسمی، اتفاقات اخیر رخ داده برای نمادهای بانکی حاضر در بازار بورس و اخطارهای جسته و گریخته مسئولان اقتصادی کشور، وضعیت بانکی ایران چندان امیدوار کننده نیست و حتی ممکن است در آستانه یک بحران قرار داشته باشد.