قیام ایران-شماره ۷۸- شعارهای مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای و به آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای در شهرهای مختلف

روز ۲۲ بهمن علاوه بر تظاهرات جوانان دلیر در حوالی تئاتر‌شهر و چهار‌راه ولی‌عصر با شعارهای مرگ بر دیکتاتور و درگیری با نیروهای سرکوبگر و درگیری مردم با پاسداران در پارک ملت مشهد، در بسیاری از شهرهای دیگر نیز مردم به شیوه‌های مختلف خشم و انزجار خود را نسبت به فاشیسم دینی حاکم بر ایران ابراز کردند.

در میدان آزادی تهران برخی از مردم که به اجبار و با تهدید دستگیری و اخراج از شغلهایشان بزور به راهپیمایی نمایشی ۲۲بهمن رفته بودند به هنگام سخنرانی روحانی رئیس جمهور شیاد رژیم او را هو کرده و شعارهای دروغگو دروغگو سر دادند و وعده های پوشالی او را با شعار دروغه دروغه به سخره گرفتند.

در ایستگاه مترو پارک ملت مشهد گروهی از مردم شعار مرگ بر دیکتاتور سر‌دادند که نیروهای سرکوبگر پنج تن شامل دو خانم را دستگیر کردند. مزدوران با ضربات شوکر و با اسپری فلفل مانع نزدیک شدن مردم به بازداشت‌شدگان شدند.
1.    در یکی از ایستگاههای مترو تهران یک جوان دلیر که شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای سر داد مورد حمله یک بسیجی مزدور قرار گرفت. فرد مهاجم که توسط مردم شناسایی شد یکی از عوامل حکومتی به نام علی موسوی است که قیام آفرینان آدرس و مشخصات او را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.
2.    جوانان شهسوار (تنکابن) بنر بزرگی از خامنه‌ای را در میدان شهدا به آتش کشیدند.
3.    در بانه جوانان دلیر بنرهای تبلیغی رژیم که بر روی آن عکس خامنه ای نقش بسته بود را به آتش کشیدند.
4.    در شهر کرد خیابان کاشانی یک عامل اطلاعاتی رژیم به خاطر شناسایی جوانان قیام آفرین و دستگیری آنها توسط جوانان گوشمالی داده شد که توسط نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شد.
5.    در بسیاری از شهرها از جمله تهران، مشهد، قم، اهواز، اورامانات و ... جوانان شعارهای مرگ بر خامنه ای، مرگ بر دیکتاتور، بر اندازم، یا مرگ یا آزادی بر دیوارهای مراکز بسیج یا دیگر نقاط شهر نوشته اند.
6.    به آتش کشیدن یک خودرو پژو ۲۰۶ متعلق به اداره اطلاعات اهواز از جمله فعالیتهای جوانان دلیر اهواز در روزهای اخیر است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۴بهمن ۱۳۹۶ (۱۳فوریه ۲۰۱۸)