اذعان مهره های رژیم به نفرت مردم ایران از همه باندهای حاکمیت در قیام سراسری

یک مهره باند مغلوب رژیم به نام صادق زیباکلام، اذعان کرد که هر دو باند حاکمیت در قیام سراسری از سوی مردم ایران نفی شده اند.

وی هم چنین گفت که مواضع آخوند روحانی مایه شرمساری و رویگردانی باند خودش شده است.
وی گفت:‌ «همانطور که در جریان ناآرامیهای اخیر شاهدش بودیم، علنا شعارهایی که علیه اصلاح طلبان داده می شد دستکمی از اصولگریان نداشت و غیظ و غضب نسل جوان نسبت به اصلاح طلبان بعد از دیماه هم همچنان ادامه یافته بنابراین دفاع و صحبت از جریان اصلاحات در شرایط فعلی دشوار هستش، مثل تیمی که بازی رفت رو سه تا گل خورده و تو خانه خودش سه تا گل خورده و بازی برگشت رو باید بره تو خانه حریف با سه گلی که خورده انجام بده.
به این دلیل جریان اصلاحات سال ۹۶ براش سال خوش یمنی نبوده که با دو بحران مواجه شد در سال ۹۶ و متاسفانه نتوانست سربلند از هیچکدام از این دو بحران بیاد بیرون.
بعلاوه برخی سخنرانیها، برخی از موضعگیریهایی که آقای روحانی بعد از پیروزیشون انجام دادند، باعث میشد که واقعا اصلاح طلبان از خجلت و شرمساری سر به زیر سرشون رو پایین بگیرند.
جامعه بشدت و قرض و محکم و خیلی سریع دلخوری خودش رو از آقای روحانی نشان داد کمپین هایی که در فضای مجازی به راه افتاد،«پشیمانیم از شرکت در انتخابات»، «پشیمانیم از رای دادن به روحانی» و نهایتا شعار عبور از روحانی.
و این دو موج موج دومی که ناآرمی های دیماه بود ضربه اش خیلی خیلی جدیتر بود و توی این جریان دوم هم اصلاح طلبان دست راستشون به دست چپشون می گفت چه خاکی باید سرمون کنیم».
 
تلویزیون رژیم درباره عواقب کسادی بازار نمایشهای حکومتی ۲۲ بهمن گفت: رهبر معظم انقلاب دیروز چند روز پیش گفته بودند که ما راهپیمایی تماشایی خواهیم داشت خب حالا اگر این اتفاق می افتاد که مردم نمی آمدند مثلا توی خیابان و این راهپیمایی تماشایی نمیشد خب حیثیت انقلاب اسلامی زیر سوال میرفت این چه پدیده ای است اینهم یک مقدار معما گونه است.

حسین کجویان: بله ببینید صرفا حیثیت انقلاب زیر سوال نمیره زمینه سرنگونی اش فراهم میشه چون شما مشروعیت ات رو گذاشتی تو این رخداد...
وقتی شما صد در صد معلومه که میتونی یک مجموعه رو جمع کنی هیچکی نمیگه شما ریسک دارید میکنی و این حادثه و رخداد نیرو بهت میده یا نیرو ازت میگیره یعنی تزریق میکنه یکسال دیگه تقویت میکنه یا اینکه نه تضعیف ات میکنه و شما باید از فردای این حادثه وقتی مردم نیامدند شروع بشه به فروزی این بطور قطع بدونند یعنی اگر یکسالی نتواند انقلاب اسلامی مردم رو بکشه بیرون شما مطمئن باشید فردایش از فردایش ترک خوردنها شروع میشه.