هراس دیکتاتوری ولایت فقیه از بالا گرفتن اعتراضات مردمی

در آستانه سالگرد انفلاب ضدسلطنتی، تلویزیون حکومتی به هراس نظام از بالاگرفتن اعتراضات مردمی پرداختم.

تلویزیون رژیم ۱۸ بهمن:‌ «این بحثی که همین اخیرا مطرح شد در مورد عمل صالح اخیرا هم مطرح شد بخاطر همین اتفاق هایی که توی دیماه افتاد من تو رسانه ها دیدم که توی شورای شهر تهران یا توی مجلس یک بحثی هست که میخواهند یک قانون تصویب بکنند برای اعتراضات یا یک جایی رو تعیین کنند برای اینکه اعتراض بکنند من اصلا هر چی فکر میکنم حالی ام نمیشه یعنی توی نظام دینی مردم باید بیایند اعتراض بکنند؟ اعتراض به چی باید بکنند؟ مردم اعتراض بکنند مثلا ما نان نداریم بخوریم؟ مگه حاکم دینی نمیدونه؟ حاکم کارگزار نظام دینی؟ یعنی اینها دارند این نظام رو کامل دارند از نظام دینی دور میکنند».

پارسایی عضو مجلس رژیم از باند روحانی گفت، سران رژیم نگران آن هستند که زخم‌ها دوباره سرباز کند و اعتراضات دی‌ماه تکرار شود. اگر اعتراضات بدون پاسخ بمانند، آتش زیر خاکستر خواهد شد که هرلحظه ممکن است که شعله‌ور شود.
وی به سران حکومت آخوندی هشدار داد که گفتن اینکه صدای مردم را شنیده‌ایم «به تنهایی فایده‌ای ندارد».
وی افزود: تجمع کارگران کیان تایر مقابل وزارت صنعت‌، معدن و تجارت، تجمع همزمان کارگران آذر آب و هپکو در شهر اراک، اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفته تپه، اعتراض راننده اتوبوس مقابل ساختمان مجلس و ادامه تجمع‌ها در یک‌گوشه و کنار (کشور) نشان می‌دهد مردم دیگر تاب‌وتوان تحمل مشکلات معیشت شان را ندارند.

غلامعلی رجایی از مشاوران شناخته شده رفسنجانی با نگرانی از فوران خشم مردم به خاطر فساد حکومتی گفت: اکنون وقتی مردم از یک طرف اختلاس‌های میلیاردی را و از طرف دیگر اوضاع معیشتی خود را می‌بینند طبیعی است که معترض شوند... به نظر می‌رسد جلسه سران قوا برای مبارزه با فساد بیشتر تشریفاتی شده است.

آخوند قدرت‌الله علیخانی، عضو سابق مجلس رژیم نیز گفت «کار به جایی رسیده که جنتی هم می گوید من نگرانم. نگرانی از هر سو و از هر سمتی به گوش می رسد... من به آینده چندان خوشبین نیستم...».

وی که باسایت حکومتی انتخاب مصاحبه می کرد افزود:‌ اکنون با گذشته خیلی فرق کرده است... من به تازگی در قزوین با بیش از ۴۰۰ نفر از مردم ملاقات داشتم، بسیاری از اینها گرسنه بودند.