زوزه های وحشت و ترس حکومت ‌آخوندی از مجاهدین

سرکرده سپاه ضدامام رضا در مشهد ۱۵ دی ۹۶: «اما مجاهدین مجاهدینی که در اوائل انقلاب و در طی اون مدتی که در این کشور بودند قریب به ۱۷ هزار نفر رو به شهادت رسوندند.
شما نمیتوانید حرف از آزادی بزنید شما نمی توانید حرف از استقلال بزنید شما نمیتوانید حرف از مردم بزنید چون شما مردم رو ترور کردید».

دادستان جلاد خامنه ای آخوند جعفر منتظری ـ تلویزیون رژیم ۱۴دی ۹۶
منتظری: یک اتاق عملیاتی تشکیل دادند... مرحله دوم مرحله خشونت و درگیری با مأمورین و مسئولین و توی جامعه ایجاد ناامنی کردن.
مجری: دادستان کل، درگیری با عوامل انتظامی و تسخیر ادارات حساس و تأثیرگذار و تخریب اموال عمومی را از دیگر برنامه‌های این طرح برشمرد.
منتظری: وارد کردن سلاح و تدریجاٌ آوردن این جریان به سطح مرکز کشور و ایجاد ناامنی مسلحانه. و به اصطلاح خودشون گرفتن مراکز مهم و یکسره کردن کار در حوالی بهمن ماه و ۲۲ بهمن و امثال اینها.
نباید فضای مجازی رو که امروز در هر اتاق راه دارد اون رو ما در اختیار دشمن بگذاریم این بزرگترین خیانت به جامعه هست اگر ما فضای مجازی رو در اختیار کامل دشمن بگذاریم و بر اون مدیریت نکنیم.

دهنمکی سرچماقدار خامنه‌ای ۱۴ دی ۹۶
دهنمکی: از قبل طراحی کرده برنامه ریزی کرده ساختار سازی کرده شبکه سازی کرده نیرو آورده همه کارش رو مستقر کرده منتظر جرقه بود یعنی انباشتی از مطالبات صورت گرفته بود و منتظر بود یک جرقه ای بخوره و سوار بر موج بشه که کار خودش رو هم کرد و مسیر از اون جهت اصلی خودش منحرف کرد و تو این شرایط که دشمن داره حتی الان حرف اول رو میزنه پرداختن به بعضی جنبه های دیگه این قصه به نوعی دشمن شاد کنی هستش ...
... شما وقتی مسئولین بچه هاشون دارند توی بالا شهر تو دفاتر آنچنانی دارند حواله های صادرات و اون چیزها دارند واگذار میکنند اینها دیگه می آیند اونوقت از گمرک و از قاچاق و فلان و این حرفها باهاش مبارزه بکنند؟ نه چون خودشون درگیر این قصه هستند شماچطور میشه قاچاق کولبری که نیستش که ... میخواهیم بگیم که چی میشه که اینجوری میشه که جامعه به این میرسه.
دلیل اصلی گوش ندادن به حرف مردم اینکه گفته بشه گفته بشه اعتراض کنید اعتراض مدنی کنید بنویسید همه این حرفها شده تو این سالها ولی وقتی بازخورد عملی عدالتخواهی مطالبه گری وقتی بازخورد عملی نداشته باشه به پرخاشگری می انجامه به رفتار ساختار شکنانه می انجامه دشمن هم سوار میشه از اونطرف پرچم آتیش میزنه

تلویزیون رژیم ۱۴ دی ۹۶
گزارشگر: ولی متوجه میشوند آیت الله باز هم بخاطر گزارش یک نفر برخورد جمهوری اسلامی با مجاهدین را زیر سوال برده است قائم مقام رهبری عصبانی است.
آیت الله منتظری: بنظر من بزرگترین جنایت که توی جمهوری اسلامی شده و در تاریخ ما رو محکوم میکنند بدست شما انجام شده و شما در آینده جز جنایتکاران تو تاریخ می نویسند.