اعتراف آخوند احمد خاتمی به نفرت فزاینده مردم از ولایت فقیه

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع، در مصاحبه با تلویزیون رژیم به تنفر از ولایت فقیه فراتر از نفرت عمومی از آخوندها اعتراف کرد.

مجری: شما در جایی گفتید که در ۲۷ سال گذشته به اندازه تمام طول تاریخ به روحانیت هتاکی شده است. واقعاً این را اعتقاد دارید؟
آخوند احمد خاتمی: «من نمی‌دانم این را گفته‌ام یا نگفته‌ام، کجا از قول من نقل شده، ولی این را گفته‌ام که در طول این ۳۷ سال بیشترین هجمه‌ها به ولایت فقیه شد. از ابتدای پیروزی انقلاب تا الان. بعید می‌دانم درباره روحانیت این چنین گفته باشم؛ البته هتاکی‌ها فراوان بوده ولی این را قطعاً بیان کرده ام که در عرصه ولایت فقیه، شبهه نبوده است که اینها مطرح نکنند و جالب است که به تمام این شبهات پاسخ داده شد».

آخوند احمد خاتمی هم‌چنین با اذعان به ناتوانی حکومت آخوندی در ایجاد محدودیت برای دسترسی به اینترنت، درباره تلاشهای شکست‌خورده‌اش برای تبدیل کردن فضای مجازی به منبر گسترده گفت: «عرض کنم که در رابطه با فضای مجازی مدتها بود چند بار تا مرز ورود رفتیم, اما پا پس زدیم. احساس کردم آن ضرورت بایسته را ندارد. کم‌کم به اینجا رسیدم که فضای مجازی هم یک منبر گسترده است...
 متاسفانه برخی هم هر فضایی در این عرصه باز می‌شود با فحاشی و هتاکی می‌خواهند کاری کنند طرف از میدان بیرون برود و این اختصاصی به روحانیت ندارد.
شاید بگویم ۵۰۰ صفحه فحاشی و هتاکی شد. اهانت‌هایی که در فضای مجازی شد و من شرم دارم بیان کنم».