زلزله بهانه یی برای چپاول بیشتر توسط سپاه پاسداران

دولت روحانی ۱۳۰۰ میلیارد تومان به پاسداران و بنیاد مسکن وابسته به خامنه ای می دهد

بنا به رسانه های حکومتی در ۳۰ آبان۱۳۹۶ وزیر امور اقتصادی و دارایی روحانی تاکنون ۵۶۵میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان (حدود ۱۳۹میلیون دلار) برای کمک به زلزله زدگان پرداخته است. که ۳۰۰ میلیارد تومان آن یعنی بیش از ۵۳ درصد به سپاه پاسداران بدون نوبت و بدون فوت وقت پرداخت شده است و ۴۷درصد بقیه بین خزانه معین استانهای کرمانشاه و ایلام، ارتش، وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور و اورژانس تهران و دیگر ارگانهای حکومتی تقسیم شده است.
همین خبرگزاریها اعلام کردند که دولت روحانی ۱۰۴۰میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان (حدود ۲۵۷میلیون دلار) به «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» وابسته به دفتر خامنه ای پرداخته است.
از سوی دیگر به گزارش سایتهای وابسته به سپاه پاسداران بنیاد مسکن در یک «تفاهم نامه» که متن آن منتشر شده است، بازسازی مناطق زلزله زده را به قرارگاه موسوم به «خاتم الانبیا»ی سپاه پاسداران واگذار کرده است. به این ترتیب به بهانه زلزله دولت روحانی ۱۳۴۰ میلیارد در اختیار سپاه پاسداران قرار داده است.
فاجعه زلزله یک بار دیگر این حقیقت را به اثبات رساند که خامنه ای و روحانی و سپاه پاسداران و همه باندها و دستجات رژیم بزرگترین دزدان تاریخ ایران هستند و در چپاول و غارت اموال مردم ایران همدست می باشند.
در همین حال محمد بیرانوندی عضو مجلس ارتجاع در روز ۲۹ آبان به بی اعتمادی مردم به رژیم آخوندی اذعان کرد و خطاب به روحانی گفت: «آیا می دانید بعضی از مردم سعی می کنند به شخصه کمکهای خود را به دست مردم زلزله زده برسانند؟ همه و همه اینها حکایت دارند که زلزله بی اعتمادی ویرانگرتر از زلزله اخیر خواهد بود, مردم دیگر به اماکن دولت ساز اعتماد پیشین رو ندارند».

تلویزیون شبکه یک رژیم در روز ۲۸ آبان در گزارشی گفت تقریباً ۲۰ میلیون نفر از جمعیت ایران یعنی از ۸۰ میلیون نفر ۲۰ میلیون نفر یا در بافت فرسوده دارند زندگی می‌کنند یا در حاشیه شهرها که ... در زلزله همیشه بیشترین آسیب را آنها می‌خورند... در چنین شرایطی صادق لاریجانی رئیس قضاییه آخوندها با وقاحت در ۲۸ آبان گفت «اینگونه امور طبیعی و بلایای طبیعی را چاره یی نمیشه برایش کرد».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲ اذر۱۳۹۶(۲۳ نوامبر۲۰۱۷)