استقبال از تحریمهای جدید علیه ارگانها و فرماندهان پاسداران

فراخوان به گسترش تحریمها به دیگر فرماندهان و وابستگان سپاه

مقاومت ایران از تحریم شماری از ارگانها و فرماندهان سپاه پاسداران که درگیر سرکوب و غارت مردم ایران و همچنین صدور تروریسم در منطقه و تولید موشکهای بالستیک هستند، توسط وزارت خزانه داری آمریکا استقبال می کند و آن را یک قدم ضروری برای مقابله با سیاستهای سرکوبگرانه، جنگ طلبانه و تروریستی رژیم ملایان و ممانعت از گسترش موشکهای بالستیکی که صلح و آرامش در منطقه را تهدید می کند، می داند.
این تحریمها باید به سرعت تمامی افراد، ارگانها و نهادها و شرکتهای وابسته به سپاه پاسداران یا طرف معامله آن و مأموران و مزدوران خارج کشوری آن را شامل شود. تحریم فرماندهان سپاههای ۳۱ استان کشور که مسئولیت سرکوب مردم در این استانها را به عهده دارند، ضرورت مضاعف دارد.

اتخاذ تدابیر و اقدامات ضروری برای بیرون کردن سپاه از کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق لازمه پایان دادن به جنگ و خونریزی و برقراری صلح در منطقه و از الزامات اجرای قانون تحریمها مصوب کنگره آمریکا و نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی است

مقاومت ایران خواستار پیوستن اتحادیه اروپا به تحریم سپاه پاسداران است. بخش عمده اقتصاد ایران در دست سپاه پاسداران است و معامله با آن به معنی سوخت رساندن به جنگ افروزی و ماشین ترور و سرکوب و جنگ افروزی و کشتار در منطقه و گسترش فعالیتهای اتمی و افزایش تولید موشکهای بالستیک است.

پاسدار- سرتیپ غلامرضا جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل رژیم آخوندی، در روز ۷ آبان در مصاحبه با تلویزیون رژیم یک قلم اذعان کرد که قرارگاه خاتم سپاه پاسداران «خیلی پروژه مثل سد و نیروگاه و پالایشگاه انجام میدهد ... پنج هزار شرکت دارند با قرارگاه خاتم سپاه کار می کنند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹ آبان ۱۳۹۶ (۳۱ اکتبر ۲۰۱۷)