آخوند احمد خاتمی: توطئه بازرسی از مراکز نظامی پیش رو است

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع درباره استراتژی جدید آمریکا گفت: دشمنان با دبه کردن در برجام به دنبال توافق ثانویه و از بین بردن قدرت دفاعی ایران هستند.

وی افزود: باید هوشیاری خودمان را حفظ کنیم و در برابر توطئه آمریکا و هم‌پیمانان آن بیدارباشیم. دل به اروپا نبندیم چراکه اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند.
آخوند احمد خاتمی درباره فشارهای بین‌المللی آمریکا و اروپا در زمینه برجام با نگرانی گفت: مذاکره مجدد و توافق ثانویه برای از بین بردن قدرت دفاعی ایران دو مطلب نادرست و شیطنت این روزهای آمریکاییان است که خوشبختانه در این جهت مسئولان ما یک‌صدا می‌گویند توافق دیگر و مذاکره دیگری در کار نخواهد بود. آن‌ها در توافق ثانویه به دنبال از بین بردن قدرت دفاعی نظام هستند و این در حالی است که ما در برجام اسمی از قدرت دفاعی نداشتیم .
وی با تکرار این که رژیم قصد ساختن بمب اتم ندارد، افزود: قدرت دفاعی کشور ما قابل‌مذاکره نیست و با تمام وجودمان از سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح حمایت خواهیم کرد. توطئه دیگری که پیش رو است که بازرسی از مراکز نظامی است... آمریکا نمی‌فهمد که مراکز نظامی ناموس (نظام) است.
آخوند احمد خاتمی هم‌چنین به وضعیت متزلزل ولی فقیه رژیم و تنفر جوانان از رژیم اشاره کرد. وی گفت: با ولایتمداری شعاری کار پیش نمی‌رود بنابراین ولایتمداری یعنی در عمل همراه با ولایت بودن.انتظار می‌رود مردم عزیز ماتحت تأثیر بوق‌های دشمن نباشند... جوانان عزیز ما تحت تأثیر فضای آلوده مجازی که مجازی نیست بلکه حقیقی است تحت تأثیر فضای آلوده آن‌ها نباشند چراکه آن‌ها می‌خواهند با شایعات علیه انقلاب، علیه مسئولان رده‌بالای انقلاب و علیه تأثیرگذاران به نیات شیطانی خود برسند.