مجیز گویی مشمئز کننده روحانی از پاسداران و وحشت از پایان استمالت و امتیازهای بادآورده

آخوند حسن روحانی رئیس جمهور رژیم آخوندی در یک مجیزگویی مشمئز کننده به تمجید از پاسداران جهل و جنایت پرداخت و عامل اصلی سرکوب و چپاول در داخل و صدور تروریسم و جنگ افروزی به خارج را محبوب دلها خواند.

او که در جلسه هیات دولت سخن می گفت در هراس از لیست گذاری تروریستی سپاه گفت:‌ «اگر آمریکا بخواهد خطای بعدی را مرتکب شود و علیه پاسداران اقدامی کند، این دیگر خطا اندر خطا است؛ سپاه پاسداران تنها یک واحد نظامی نیست، بلکه ‌سپاه پاسداران در دل این مردم» است.

روحانی که اشغال پنهان عراق و کشتار مردم سوریه و به گروگان گرفتن لبنان را دجالانه نجات این کشورها توصیف می کرد، گفت: سپاه پاسداران «نه ‌تنها محبوب ملت ایران بلکه محبوب مردم عراق هم است چون بغداد را نجات داده؛ محبوب کردهای عراق هم است چون اربیل را نجات داده؛ محبوب مردم دمشق و سوریه هم است چون دمشق را نجات داده؛ محبوب مردم لبنان هم است چون طرفدار حیثیت و استقلال لبنان بوده است؛ سپاه همیشه کمک مظلومان بوده و در برابر تروریستها ایستاده است»(خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس-۱۹مهر).
اینها اظهارات رییس جمهور رژیمی است که روابط قدیمی اش با القاعده و طالبان و نقش آن به عنوان مهمترین زمینه ساز ایجاد داعش و قدرت گیری آن امروز بر همگان آشکار شده است. او مجیز پاسداران جراری را می گوید که در بیرحمی و قساوت گوی سبقت از اشغالگران مغول ربوده اند، مسئؤلان اصلی کشتار دست کم۵۰۰ هزار تن از مردم بیگناه سوریه، آواره کردن بیش از نیمی از مردم این کشور، به خاک و خون کشیدن عراق و به راه انداختن جنگ و کشتار در یمن.

روحانی با تأکید بر سرسپردگی خود به خامنه ای گفت: «تا زمانی که همه مطیع رهبری هستیم هیچ مشکلی برای کشور ما پیش نمیاید». او همان کسی است که در تبلیغات شعبده انتخابات اذعان کرد که هیأت حاکمه «در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند»، اما وقتی با نهیب خامنه ای رو به رو شد اعلام کرد حاضر است دهها بار دست «رهبر فرهیخته» را ببوسد.
روحانی رئیس جمهور رژیمی است که در ۳۸ سال گذشته همواره دجالگری ضد امپریالیستی یکی از ابزارهای حاکمیتش بوده، اما اکنون در وحشت از پایان سیاست مماشات و دوران امتیازات بادآورده یی که به طور مستمر از غرب دریافت کرده است دولت قبلی آمریکا را قانونی و رفتار دولت فعلی را شرم آور توصیف کرد. وی گفت: «رئیس جمهور آمریکا با این استدلال که هر اقدامی رئیس جمهور قبلی انجام داده با آن مخالفت می‌کند، دست به این اقدامات زده و این ... واقعاً برای دولت آمریکا شرم‌آور است که استدلالش این باشد که با هر کاری که دولت قانونی قبل انجام داده مخالفت کند».

این اظهارات یک بار دیگر نشان می دهد تبلیغ میانه روی در مورد روحانی با ۳۸ سال سابقه مشارکت در سرکوب و جنگ‌افروزی، تا چه اندازه مسخره است. او حتی اگر برای نجات رژیم بحران زده با فریبکاری قبای «اعتدال» نیز به تن کند، در سر بزنگاهها ناچار به خدمتگذاری پاسداران و نوکری ولی فقیه خونریز نظام اعتراف می کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۰ مهر ۱۳۹۶ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۷)