درخواست نماینده خامنه‌ای در کیهان: پرونده اتمی از دست دولت روحانی خارج شود

درحالیکه آثار زهر اتمی و شکست برجام بحران راس نظام را تشدید کرده است، نماینده خامنه در کیهان خواهان خارج کردن پرونده اتمی از دست دولت روحانی شد.

پاسدار شریعتمداری در کیهان۲۶شهریور همزمان با سفر آخوند روحانی به نیویورک نوشت: خسارت محضی که با برجام پدید آمده حکایت از آن دارد که اعضای تیم هسته‌ای ایران، از کارآمدی کافی و درایت لازم برای مقابله با حریف برخوردار نبوده‌اند و امتیازات فراوانی را به حریف واگذار کرده‌اند. با خارج کردن پرونده هسته‌ای از اختیار دولت.در مقابل هر یک از نقض عهدها می‌توانیم بخشی از امتیازاتی را که واگذار کرده‌ایم پس بگیریم.
نماینده خامنه ای درکیهان درباره ابعاد عقب نشینی های رژیم و شکست برجام و نتایج زهر اتمی نوشت: ۴ سال امکانات و فرصت‌های نظام دود شده و به هوا رفته است.
وی افزود: آمریکا ضمن افزایش چندباره تحریم‌ها، فروش هواپیما به ایران را هم ممنوع اعلام کرده است و این به معنا و مفهوم آن است که اعتراف صادقانه سیف، رئیس کل بانک مرکزی به دستاورد «تقریبا هیچ» به نقطه «تحقیقاً هیچ» رسیده است...
وی از باند رقیب پرسید: آیا هنوز هم برجام را فتح‌الفتوح! بزرگترین دستاورد تاریخ ایران! معجزه قرن! تسلیم قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ایران! و غیره می‌دانند...