بحران درونی رژیم آخوندی بر سر کابینه دور دوم آخوند روحانی

بحران درونی رژیم برسرکابینه دور دوم روحانی، باند آخوند شیاد را نیز فراگرفت.

محمود صادقی عضو مجلس رژیم از فراکسیون باند روحانی گفت: کابینه پیشنهادی مردم را دچار شوک کرد.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی از باند روحانی نیز نوشت: برخی از وزیران برای این که بتوانند در دولت باقی بمانند به اعضای مجلس وعده‌هایی داده‌اند. همین روحیه باج‌دهی است که عده‌ای از نمایندگان را به باجخواهی تشویق کرده است.

اسدالله عسگراولادی از باند غالب نظام، در مقابله با اعتراضات باند روحانی، از ترکیب دولت دور دوم روحانی حمایت کرد و گفت: «وزیرانی که از سوی روحانی پیشنهاد شده، از پیش با خامنه ای هماهنگ شده است و از ۱۸ وزیر پیشنهادی، ۱۶ نفر از مجلس رأی اعتماد کسب می‌کنند».

همزمان با تصویب طرح مضحک مقابله با آمریکا در مجلس رژیم، آخوند روحانی با تقلای بسیار به برجام دخیل بست و گفت: «برجام به نفع (نظام) و همه کشورهای جهان است هر کس بخواهد به این توافق صدمه بزند به خودش و کشورش صدمه زده است».

عراقچی نیز ضمن حمایت از طرح مسخره مجلس ارتجاع علیه آمریکا، ابراز خوشحالی کرد که مفاد این طرح برجام را نقض نمیکند.
وی گفت: «به اعتقاد ما این یک پاسخ متناسب و بسیار هوشمندانه و خردمندانه به دشمنی و خباثت آمریکا و خصومتهای این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران هست.
به اعتقاد ما این طرح بسیار هوشمندانه مراقبت کرده که برجام را نقض نکنه. از این جهت بهانهجویی اجازه بهانه جویی رو به طرفهای مقابل ما نمیده...».

از سوی دیگر،پاسدار جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران با اشاره به آخوند روحانی و دولت وی گفت: «بعضیها در داخل فریب قولها و وعده‌های دشمنان را میخورند و توجهی به توطئه‌ها ندارند. دشمن بعد از برجام تضعیف نیروهای مسلح را در برنامه دارد. بعضیها در تضعیف توان دفاعی با دشمن همراهی می‌کنند».
وی افزود: «دشمنان بعد از برجام آمده‌اند به سراغ تحریمهای دفاعی و موشکی و قصد دارند که نیروهای مسلح (نظام) را تضعیف کنند.
پاسدار سلامی جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران نیز با حمله به باند روحانی گفت: برخی از جریانات سیاسی عامدانه یا ناآگاهانه پژواک صدای بیگانه هستند. سپاه اجازه نفوذ نخواهد داد و با هیچ‌کس معامله نمی‌کند».

آخوند سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران نیز گفت: «در داخل کشور دو جریان اسلام و لیبرال سکولار در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند. اندیشه بازرگان زیر عبای برخی آقایان توسعه پیدا کرد».