ادامه بحران رژیم پس از نمایش تحلیف آخوند روحانی - رسوائی برای عکس سلفی با موگرینی

پس از شرکت احمدی نژاد در مراسم تنفیذ روحانی در بیت خامنه ای، و عدم شرکت وی و سرکرده سپاه و پاسدار قالیباف، در مراسم تحلیف در مجلس آخوندی، بحران درراس نظام آخوندی تشدید شده است.

آخوند مصباحی مقدم، سخنگوی باند جامعه روحانیت گفت:‌ ما از قوه قضاییه می خواهیم رسیدگی به "پرونده‌های احمدی‌نژاد" را "در دستور کار قرار دهد... در زمان ریاست جمهوری او "تخلفات فراوانی اتفاق افتاده" است.
وی افزود:تخلفات احمدی نژاد" در دوران مسئولیتش، باید از سوی دیوان محاسبات کشور و قوه قضاییه پیگیری می‌شده است.

درهمین حال، بحران بر سر گرفتن عکس اعضای مجلس رژیم با موگرینی هم‌چنان ادامه دارد. گزارشی راببینیم دراین رابطه:

کیهان خامنه‌ای با تیتر درشت «بازتاب گسترده سلفی حقارت در رسانه‌های جهان» برخی از تیترهای رسانه‌های بین‌المللی را به این شرح ردیف کرد:
رفتار غیرحرفه‌ای نمایندگان مجلس
برخورد نامناسب با دیپلومات زن خارجی
رفتار عجیب و غریب نمایندگان

کیهان به نقل از اشپیگل نوشت: موگرینی در مجلس به خاطر عکسبرداری توسط سیاستمداران احاطه شد و این برای هیچ‌کس مناسب نبود

خبرگزاری فرانسه نیز نوشت: تصاویر نمایندگان که بر روی میزها نشسته و با تلفنهای هوشمند مقابل این دیپلومات ایتالیایی به صف شده بودند موجی از خشم و تمسخر را به همراه داشت.
از سوی دیگر پاسدار علی لاریجانی در جلسه روز سه‌شنبه مجلس ارتجاع به رفع و رجوع افتضاح ایجادشده در روز تحلیف آخوند روحانی پرداخت و گفت: گرچه این اقدام نمایندگان نوعی سهل‌انگاری بود اما تبدیل آن به یک موضوع اساسی و ندیدن اثرات مهم اجلاس در امنیت نظام، درست‌اندیشی در آن نهفته نیست.
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس رژیم نیز گفت: سلفی نمایندگان با موگرینی حادثه‌ای نبود که مستحق این همه نکوهش باشد از این قضیه استفاده سیاسی شد و بیش از آن‌که به واقعیت آن پرداخته شود به تحقیر و سرزنش رقیب سیاسی پرداخته شد.

روزنامه حکومتی آفتاب یزد نیز نوشت: ماجرای یک سلفی، تمام مراسم تحلیف را که هیچ (!) تمام اخبار این چند روزه را تحت الشعاع قرار داد.
دو سه عکس که یکی از آنها را اتفاقا حسن قشقاوی دیپلمات ایران گرفته، دائما دست به دست می چرخد و تکرار می شود.
ذوق زدگی برخی برای داشتن یک عکس، قابل توجیه و دفاع نیست. سلفی حقارت، تحقیر مردم، قربانی شدن کرامت ملی، آبروریزی پارلمانی، خودباختگی به غرب، خود کم بینی؛ اینها شاید کلید واژه هایی باشد که از چپ و راست در روزنامه و تلویزیون، در شبکه های اجتماعی و حالا به لطف همین جنجال سازی بیش از حد داخلی، در رسانه‌های خارجی (!) مدام می شنوید و می خوانید.

احمد توکلی در توییتی نوشت: اگر به این معدود بی شرم سلفی بگیر مجلس بگوییم خاک بر سرتان، خاک ازاین سفله‌ها‌ عارش می‌آید و شکوه به خدا می برد

تلویزیون تحت کنترل خامنه‌ای نیز در اساس باند روحانی را به این خاطر زیر ضرب برد:
مجری: عکس سلفی نمایندگان برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی در مجلس شورای اسلامی بعد ازمراسم تحلیف بود این عکس و تصویر بسرعت تبدیل شد به یک جریان پر ضربان رسانه ای در شبکه های اجتماعی
فیاض: من واقعا به عنوان یک معلم متأثر و متأسفم، به مردم ایران باید تسلیت بگویم و این مجلس عزت ما را از بین برد،
مجری: و البته جمع نبندید
فیاض: نه... ما کسی ندیدیم نه هیات رئیسه, نه رئیس مجلس, نه خود مجلس, هر چه بگندد نمکش میزنند, وای به روزی که بگندد نمک, حالا این مجلس گندیده است خودش هم خودش رو مطهر نکرد.
حالا خفت مون بشه که نماینده مجلس ما با همین تیپها عکس خفت و اینها بگیره, واقعا مجلس باید جبران بکنه, نکنه ما با مجلس می دانیم چکار کنیم.
این یک جریانی است آقا جون ما که بچه نیستیم که این جریان شروع بشه تا آخرش میروند
این چه ذلتی بود قرار بود روز تحلیف روز عزت ما باشه, تازه من یک چیزی خواندم خیلی وحشتناک, میگفت طرف نرده درست کرده بود که نیایند اینطرف,
مجری: آیا این تصویری که از ما ارائه شده الان در رسانه های دنیا برای غربیها این صرفا دستمایه طنز قرار میگیره یا نه در محاسباتشون برای مواجهه با جمهوری اسلامی لحاظ میشه؟
شما دیدید نماینده چگونه کج شده!!! با چه خنده هایی, بدبختی ما اینکه که قائم مقام وزیر خارجه کشور ما میشه عکاس, قشقاوی است شده عکاس شما دیگه چی میخواهید آن مجلس اش آنهم معاون وزیر خارجه اش, هیچ عذر خواهی هم نکرده...
مجری: آقای دکتر فیاض با حرفهایی که امشب شما در برنامه ما زدید, خدا بما رحم کنه
من معلم هستم بلد نیستم سیاسی حرف