اذعان آخوند روحانی به مخارج کلان برای صدور تروریزم و ساختن موشک و سلاحهای کشتار جمعی

آخوند روحانی در اعتراف دیگری به صرف هزینه های کلان از کیسه مردم محروم ایران برای دخالت های تروریستی در سوریه و عراق اذعان کرد.

وی درباره خدمات دولت خودش به ولایت فقیه برای موشک سازی و تسلیحات کشتار جمعی گفت: سلاحهای راهبردی که در دولت یازدهم ساخته شده ۸۰ درصد کل سلاحهایی است که در دولتهای قبل ساخته شده است.

وی ادامه داد:‌ «وقتی ما میگیم کمک به ملت عراق بعضی ها فکر میکنند فقط فداکاری جانی است که عده ای فداکاری میکنند درسته عده ای با جان فداکاری میکنند و باید قدردانی کنیم اما حقوق اینها رو کی تامین میکنه؟ سلاح اینها رو کی تامین میکنه؟ تمام سلاحی که عراق نیاز داشت برای مبارزه با داعش کی تامین کرد؟ پولش رو کی تامین کرد؟ در شرایط تحریم, نیازهایی که مردم سوریه داشتند پولش رو کی تامین کرد؟ در شرایط تحریم, ما میشنویم که یک موشکی از خاک ما حرکت کرد رفت یک مرکزی رو از مراکز تروریستی رو هدف قرار داد درسته اونهایی که این موشک رو پرتاب کردند تلاش کردند فداکاری کردند اما موشک رو کی درست کرد؟ سازنده این موشک دولته وزارت دفاعه که این موشک رو میسازه پولش رو کی تامین کرد؟ بخش اقتصادی کشور هست که اون رو تامین میکنه کار عظیم و بزرگی انجام گرفت در دولت یازدهم یک بار وزیر دفاع ما اعلام کرد سلاحهای راهبردی که در دولت یازدهم ساخته شده ۸۰ درصد کل سلاحهایی است که در دولتهای قبل ساخته شده».

آخوند روحانی که به رغم همه کرنشهایش زیر ضرب حملات باند خامنه ای و سپاه قرار دارد خواستار آن شد که با توجه به بحرانهای گریبانگیر رژیم و خطرات و سختی هایی که نظام را احاطه کرده که بیایید با هم حرکت کنیم.

وی افزود:‌«ما باید خودمون رو آماده کنیم برای همه سختی ها...
ما دشمن داریم در منطقه در خارج منطقه باید با هم حرکت کنیم باید دست بدست هم بدیم نباید در برابر عده قلیلی که بلندگوهای بزرگ رو متاسفانه در اختیار دارند و بناحق هم در اختیار دارند ما از اونها بترسیم حالا دارند دیگه به هر حال یک جوری شده بلندگو دست اینهاست ما نباید از بلندگو بترسیم».


پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس درباره هزینه های کلان و اقدامات حکومت آخوندی برای ارسال سلاح به عواملش در عراق گفت: «خامنه ای دستور داده بود که نظام از هرگونه کمکی به عراق دریغ نکند و بر همین اساس وزارت دفاع به صورت سه شیفت برای عراق سلاح تولید و به آنجا ارسال کرده است».
خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۹ تیر ۹۶