اعتراضات علیه ستم و چپاول حکومتی در شهرهای مختلف میهن

هم میهنان ستم زده علیه رژیم دزد آخوندی در شهرهای مختلف تظاهرات و اعتراض کردند.

آنها در شهرهای تهران، مشهد اهواز، همدان، خرم اباد، و چند شهر دیگر استان لرستان، شیراز، گچساران، بیرجند، نهاوند، بابل، رفسنجان، سوسنگرد و امیدیه خوزستان، اراک‌، بروجرد و یاسوج علیه ستم و چپاول آخوندی دست به تجمع اعتراضی و تظاهرات زدند:

روز یکشنبه غارت شدگان موسسات غارت و چپاول رژیم در تهران در مقابل مجلس رژیم و خیابان های اطراف آن تظاهرات کردند مزدوران سرکوبگر ضدشورش و انتظامی رژیم، مردم را محاصره کرده و اجازه نزدیک شدن تظاهرکنندگان به مجلس ارتجاع را نمی‌دادند.

مردم ستمدیده در تهران هنگامی که اجازه تجمع در برابر مجلس ارتجاع را نیافتند؛ به راهپیمایی در خیابانهای اطراف مجلس پرداختند. هزاران نفر از معترضان از پل چوبی به سمت میدان فردوسی و چهارراه ولیعصر راهپیمایی کردند آنان شعار می دادند: بانکهای بی غیرتی - خیانت دولتی،

در مشهد غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین وابسته به سپاه پاسداران با نیروی سرکوبگر انتظامی که از تجمع آنها جلوگیری می کردند درگیر شدند. زنانی که در این تظاهرات شرکت داشتند در مقابله با نیروی انتظامی خیابان کوه سنگی را بستند. تظاهرکنندگان با شعارهایشان رژیم را تهدید کردند که هزارتومن کم بشه ایران قیامت می شه

در اهواز نیز غارت شدگان شعار می دادند:‌ مشکل ما حل نشه اهواز قیامت می شه.

در تهران روز یکشنبه همچنین فرهنگیان معترض در مقابل مجلس آخوندی تجمع کرده و شعار می دادند: سکوت هر مسئولی خیانت است به ملت

کسبه پلاسکو نیز که تمامی دارایی شان در آتش بی لیاقتی و چپاول آخوند سوخت، در تهران در مقابل بنیاد ضد مستضعفان تجمع کرده و اعتراض خود را بی عملی رژیم پس از ۵ ماه از این حادثه اعلام کردند.

کارکنان شرکتهای مخابراتی روز یکشنبه در شهرهای مشهد، همدان، شیراز، گچساران، شهرهای استان لرستان و همچین در استان خوزستان، بیش از چند صد نفر از کارکنان شرکتی مخابرات اعتصاب کردند خواستار حقوق پایمال شده خود شدند.

روز شنبه نیز غارت شدگان موسسه های حکومتی در میدان ونک تهران و در شهرهای مشهد، اهواز، همدان، خرم اباد، بیرجند، نهاوند، بابل، رفسنجان، سوسنگرد و امیدیه خوزستان، کارگران چوب و کاغذ مازندران، کارگران کارخانجات نورد و پروفیل ساوه، سهامداران کنتورسازی ایران، کارگران صبا فولاد زاگرس، کارگران ذوب آهن اردبیل،کارکنان شرکتی مخابرات در استانهای مختلف و کارگران هپکو اراک در اعتراض به سیاستهای ضد مردمی و غارتگرانه رژیم تجمع و اعتراض کردند.

مردم اروند کنار آبادان و اهالی روستای چنارستان چهار محال و بختیاری در اعتراض به قطع آب تجمع کردند.

دژخیمان خامنه ای یک زندانی را در زندان اصفهان صبح یکشنبه اعدام کردند. از دو زندانی دیگر که به همراه فرد اعدام شده روز شنبه به سلولهای انفرادی منتقل شدند، خبری در دست نیست.