پخش زنده گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در هزاران رسانه خبری معتبر جهان

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس با حضور انبوه عظیم هموطنان و حامیان مقاومت ایران برگزاد شد.

هموطنان و یاران اشرف نشان از سراسر جهان به مناسبت سرفصل تاریخی ۳۰ خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، سالروز تاسیس ارتش آزادیبخش ملی، و هم چنین به مناسبت سالگرد درهم شکستن کودتای ارتجاعی ـ  استعماری ۱۷ ژوئن  یک صدا و مصمم صدای آزادیخواهی و مقاومت خروشان مردم ایران را به گوش جهانیان رساندند.

این گردهمایی شاهد حضور صدها پارلمانتر و منتخبان مردم از کشورهای مختلف جهان و شخصیتهای برجسته و  سیاستمداران  و دولتمردان طراز اول بین المللی از ۵ قاره جهان بود.

و  بالاخره  این گردهمایی عظیم برای نخستین بار، توسط اجتماع مجاهدان اشرفی بعد از هجرت پیروزمند و سازمانیافته از لیبرتی به آلبانی  همراهی می شد که با ابراز احساسات و استقبال هموطنان ویاران اشرف نشان و حامیان مقاومت ایران از سراسر جهان روبه رو شد که حضور اشرفیها را به عنوان جشن بزرگ پیروزی بر توطئه های دیکتاتوری آخوندی  برای نابودی پیشتازان مقاومت سازمانیافته، گرامی داشتند.

واشینگتن تایمز:  به پیش با مقاومت ایران، تغییر در دسترس است.
این گردهمایی امتداد فعالیتهای گسترده علیه رژیم مذهبی در داخل ایران است که قبل از انتخابات نمایشی ریاست جمهوری شروع شد و از آنزمان ادامه و گسترش داشته است

تلویزیون العربیه الحدث:‌ رودی جولیانی گفت:‌ حمایت از مقاومت ایران تنها راه حل خلاصی از دست رژیم آخوندهاست.

فاکس نیوز: مریم رجوی گفت آمریکا و جامعه بین المللی باید به خواست مردم ایران برای تغییر رژیم و برسمیت شناختن مقاومت احترام بگذارند.

اسکای نیوز:‌ مقاومت ایران از جامعه جهانی خواست از طرح آن برای سرنگونی رژیم ایران و محاکمه مسئولان اعدامهای سال68 حمایت کند.

تلویزیون الاخباریه:‌ امیر ترکی فیصل گفت:‌ خامنه ای و مقامهای رژیم ایران بایستی به خاطر جنایتهایشان به دادگاه بین المللی سپرده شوند.

اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه:‌  گردهمایی مقاومت ایران خواهان سرنگونی رژیم فاشیستی حاکم بر ایران و طرد شبه نظامیان آن از منطقه شد.

تلویزیون الجدید لبنان: مریم رجوی  گفت:‌  رژیم ایران غیر قابل اصلاح است و نظام ولایت فقیه در معرض سقوط است.

روزنامه المدینه (عربستان سعودی):  گردهمایی مقاومت ایران: آری به سرنگونی ولایت فقیه تروریست.

الشرق الاوسط بین المللی: امیر ترکی الفیصل: حکومت ایران بزرگترین حامی تروریسم است.