همبستگی مردم سوریه با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

همبستگی مردم سوریه با مقاومت ایران و گردهمایی بزرگ اول ژوئیه در پاریس

حمص - ما مردم عرب سوریه از خواهر مریم رجوی تشکر می‌کنیم به‌خاطر موضعگیری‌هایش و ایستادن در کنار مردم سوریه که خواستار بیرون‌کردن تمامی شبه نظامیان شیعی و شبه نظامیان رژیم ایران و عراقی از خاک سوریه هستند. به یاری خدا دست او را می‌فشاریم و خدا به او خیر و برکت بدهد و به یاری خدا همة ما با او خواهیم بود.

دمشق - مردم سوریه حامی مقاومت ایران هستند که علیه رژیم آخوندی مبارزه می‌کند. ما همبستگی خود را با خواهر مریم رجوی و گردهمایی ایران آزاد در پاریس اعلام می‌کنیم که در اول ژوئیه ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

مردم سوریه از گردهمایی مقاومت ایران حمایت می‌کنند، چون ما در سنگری واحد علیه رژیم اسد و رژیم جنایتکار آخوندی هستیم که مردم سوریه و ایران را به‌قتل می‌رساند. ما خواهان سرنگونی رژیم اسد و رژیم آخوندی هستیم که منشاء تروریسم در منطقه هستند. ما از مریم رجوی رهبر قهرمان مقاومت علیه رژیم آخوندها حمایت می‌کنیم.

حمص - از خواهر مریم به‌خاطر این گردهمایی تشکر می‌کنیم که در آن خواستار بیرون‌کردن نیروهای شیعی و متحدان و هم‌کیشان آنها از خاک سوریه و عراق می‌شوند؛ خدا به او پاداش نیک بدهد. او بانوی آزاده‌یی است و به او افتخار می‌کنیم و ایدة او بسیار زیباست؛ چرا که اینها شبه نظامیان کینه‌توزی هستند و این سرزمین آنها نیست، بلکه سرزمین ماست. این سرزمین اجدادی ماست و اینها که آمده‌اند، جیره‌خوار و مزدورند و با شعارهای واهی و بهانه‌های مذهبی و فرقه‌گرایانه در کشور ما، علیه ما می جنگند؛ لعنت بر آنها که با پای خود می‌آیند اما در داخل تابوت باز خواهند گشت.
ما این بانو خانم رجوی را تأیید می‌کنیم، گردهمایی او را تأیید می‌کنیم و تمام تصمیم‌گیری‌هایی را که در این کنفرانس اتخاذ خواهد شد هرچه باشد مورد تأیید قرار می‌دهیم؛ از تمام دست‌اندرکاران این اجتماع و از شخص خانم مریم رجوی تشکر می‌کنیم و خدا به او پاداش نیک بدهد.

دمشق - ما از گردهمایی مقاومت ایران در اول ژوئیه ۲۰۱۷ حمایت می‌کنیم، چون ما علیه رژیم آخوندی در سنگری واحد هستیم، رژیمی که مردم ایران و سوریه را به قتل می‌رساند. ما خواهان سرنگونی رژیم اسد هستیم و از سرنگونی رژیم آخوندها در ایران حمایت می‌کنیم. ما از مریم رجوی رهبر قهرمان مقاومت ایران حمایت می‌کنیم.

حلب - وقتی در حلب بودیم رژیم ایران ما را سر می‌برید و می‌کشت، خانه‌هایمان را آتش زدند و بعد ما را از حلب بیرون کردند و سرزمین ما را اشغال کردند و خانه‌هایمان را گرفتند؛ ما درود می‌فرستیم به مقاومت ایران که در برابر رژیم آخوندها ایستاده است و از آنها پشتیبانی می‌کنیم و خداوند شما را موفق بدارد.

ادلب - در آیندة نزدیک در پاریس گردهمایی مقاومت ملی ایران به رهبری مریم رجوی رهبر این مقاومت برگزار می‌شود، در روز اول ژوئیه. رژیم آخوندی حاکم بر ایران تمام مسلمانان جهان را فریب داده است، با شعار «مقاومت اسلامی» و «انقلاب اسلامی» و حرفهایی که ترویج می‌کند تا مردم را با آن فریب دهند.
مقاومت ایران مدت ۳۸ سال است که در برابر رژیم آخوندها در ایران مقاومت می‌کند؛ ما مردم سوریه همانند مردم ایران از رژیم ایران رنج و سختی تحمل کرده‌ایم؛ یعنی با همان وضعیت و سختی‌ها. ما سوریه در انقلابمان، زیر سایه پشتیبانی رژیم آخوندها از رژیم اسد زندگی کردیم؛ ستمگری که به ستمگر دیگر کمک می‌کند. رژیم آخوندها همة مزدوران و امکانات خود را برای حمایت از رژیم ستمگر بشار اسد و کشتار مردم سوریه مورد استفاده قرار داد. ما از مقاومت ملی ایران به رهبری مریم رجوی حمایت می‌کنیم چرا که قضیة ما و آنها یکی است، رنج‌های مردم ایران و رنج‌های مردم سوریه یکی است؛ همان ستمگر است، اما به با اشکالی مختلف. بشار اسد روی دیگر رژیم آخوندهاست.

حلب - ما مردم سوریه از مقاومت ایران و گردهمایی آن در پاریس حمایت می‌کنیم و تشکر می‌کنیم از مریم رجوی به‌خاطر تلاش‌هایش برای مردم مقاوم ایران.

حمص - همة ما با خواهر مریم رجوی هستیم و او را تأیید می‌کنیم و موضعگیری او را برای بیرون‌راندن شبه نظامیان شیعی جنایتکار از خاک سوریه و عراق را مورد تأیید قرار می دهیم؛ دستان او را می‌فشاریم خواهان آن هستیم که به این موضعگیری خودشان ادامه دهند، آنها از موضع ما حمایت می‌کنند