فراخوان به جلوگیری از اعدام محمد امین ولیان

مقاومت ایران عموم سازمانهای بین المللی و مدافعان حقوق بشر را به اقدام فوری برای جلوگیری از اعدام, محمد امین ولیان, یک زندانی سیاسی 20 ساله فرا می خواند.

دستگاه قضاییه رژیم آخوندی, در یک اقدام جنایتکارانه, محمد امین ولیان, دانشجوی دانشگاه دامغان را به اتهام آخوندساخته «محارب» به اعدام محکوم کرد (روزنامه های حکومتی-10اسفند).
وی, محروم از حق برخورداری از وکیل تعیینی, ابتدا توسط سردژخیم صلواتی در یک دادگاه فرمایشی به اتهام در دست داشتن سنگ و سردادن شعار «مرگ بر دیکتاتور» در قیام عاشورا, به اتهام «محاربه، اجتماع و تبانی علیه امنیت نظام ولایت فقیه و تبلیغ علیه آن» به اعدام محکوم شد. این حکم در بیدادگاه تجدید نظر رژیم نیز مورد تایید قرار گرفت.
جلادان حاکم در یک اقدام سبعانه دیگر, در روز 27بهمن ماه, امیر رضا عارفی, 21ساله را در صحنه پردازیهای رسوا و دادگاههای نمایشی خود به اتهام «محارب» به اعدام محکوم کردند.
رژیم آخوندها در هراس از خیزش سراسری مردم و جوانان انقلابی در آستانه چهارشنبه سوری, در صدد است با توسل به این احکام سبعانه فضای رعب و وحشت را بر جامعه مستولی کند. اما این جنایتها فقط عزم مردم ایران را برای مشارکت در قیام و سرنگونی آن برای تحقق آزادی و دموکراسی در ایران جزمتر می کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
12اسفند 1388 (3مارس 2010)