بیش از 50 روز بی خبری از وضعیت زندانی سیاسی مجید رضایی

بنا به گزارش رسیده از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران 1اسفند 1388 از زمان دستگیری آقای مجید رضایی یکی از زندانیان دهه 60  و انتقال او به زندان اوین تاکنون هیچ خبری از وضعیت  وی در دست نیست.
آقای مجید رضایی 50 ساله در 10 دی ماه 1388ساعت 0500 توسط مزدوران اطلاعات آخوندی پس از یک یورش وحشیانه به منزل وی دستگیر و به شکنجه گاه اوین منتقل شد , 5 نفر ازمزدوران اطلاعات درحالیکه این خانواده همه در خواب بودند به منزل آنها هجوم برده و به مدت 3 ساعت تمامی نقاط منزل(ازجمله کمد لباس و اتاق خواب) را مورد بازرسی قراردادند. در اثر بازرسی وحشیانه مزدوران اطلاعات بعضی از وسایل این خانه تخریب شد, کامپیوتر , رسیورماهواره, مداراک شخصی , دسته چک, دفترچه تلفن و سایر وسایل شخصی این خانواده را نیز با خود بردند. همینطور مبلغی پول نقد از این خانواده به بهانه هزینه انتقال آقای رضایی به زندان اوین اخاذی کردند .
آقای مجید رضایی از زندانیان سیاسی دهه 60 میباشد , وی به مدت 10 سال در شکنجه گاههای ضدبشری ولی فقیه بسربرده, و در اثر شکنجه های قرون وسطایی پرده هر دو گوش وی پاره شده و همینطور مبتلا به  ناراحتی قلبی و گوارشی شده است.
در پاسخ خانواده رضایی که علت دستگیری را جویا شدند مزدوران اطلاعات گفتند بدلیل حضور فرزند و برادرش در قرارگاه اشرف در عراق و تنظیم بودن دیش گیرنده ماهواره این خانواده به سمت سیمای آزادی وی را دستگیر کرده اند.
قابل توجه است که  در هفته های گذشته در حمله به منازل موج بی سابقه ای از دستگیریها بوده است که منجر به دستگیری چند هزار نفر شده است و در میان آنها تعداد زیادی از زندانیان دهه 60 , فقط به دلیل سیاسی بودن و یا بودن یکی از اعضای خانواده اشان در قرارگاه اشرف، دستگیر و به زندان اوین منتقل شده اند.