موشک باران و کشتار ساکنان بیدفاع لیبرتی را قویا محکوم می کنیم

دیکتاتوری خون ریز خامنه ای در اقدامی تروریستی دست به کشتار دستجمعی 26 تن از ساکنان بیدفاع زندان لیبرتی کرد. عصر روز7 آبان رژیم زهرخورده ولی فقیه با شلیک 80 موشک به محل سکونت یاران قهرمان ما در لیبرتی یکبار دیگر به جهانیان نشان داد که تنها خون ریزی , جنگ و کشتار را در سر می پروراند.

ابعاد این جنایت علیه بشریت در کمپ لیبرتی را بخوبی می توان از نوع موشکهای بکارگرفته شده که برا ی نمونه 122میلیمتری کاتیوشا و 240 میلمتری وهم چنین موشکهایی که از روی مدل موشکهای ان بی 24 روسی ساخته شده است , بخوبی تشخیص داد.
ولی فقیه ارتجاع با این اقدام تروریستی که خود نقض تمامی پیمان ها و تعهدات بین المللی است , یکبار دیگر بحران های لاعلاج رژیم شقه شقه شده اش را به خارج از مرزها صادرکرد.
درپی قبول تسلیم نامه اتمی وین که به شقه و شکاف جدی در حاکمیت خون ریز ولی فقیه راه برده است و به موازات شکست های زنجیره ای رژیم آخوندی در منطقه و سطح بین المللی اکنون نیاز خلیفه ارتجاع به قدرتنمایی پوشالی بیش از پیش نمایان می شود. در این راستا تیغ تیز جنایت حاکم خون ریز در تهران , نیروی پیشتاز مقاومت و سمبل های پایداری مردم ایران , قهرمانان مجاهد در کمپ لیبرتی را نشانه گرفته است.

هموطنان و یاران مقاومت
 
یکبار دیگر جنایتی سازمانده شده از سوی دیکتاتوری زهرخورده خامنه ای در مقابل چشمان ملل متحد علیه فرزندان ما در زندان لیبرتی صورت گرفت. بی عملی و بی تفاوتی سازمان ملل و ایالات متحده در رابطه با تعهدات و قراردادهای حفاظت و امنیت , بشدت مورد اعتراض تمامی نیروهای آزادیخواه و مدافعان حقوق بشر است. این بی عملی در قبال اقدامات موشکی رژیم آخوندی و همچنین قتل عام اخیر در کمپ لیبرتی بویژه پس از توافق اتمی عامدانه شدت یافته است.
بقول خانم رجوی: “ما از قبل پیوسته در این باره هشدار داده بودیم و اخیرا هم 26نماینده کنگره آمریکا و 32شخصیت برجسته سیاسی و نظامی آمریکایی و هم چنین 70 نماینده پارلمان فرانسه در این زمینه به دولت آمریکا، ملل متحد و اتحادیه اروپا نسبت به مسئولیتشان دراین زمینه هشدار داده بودند».

 بحران بی تفاوتی در قبال سرنوشت فرزندان ما در زندان لیبرتی بحدی است که برای نمونه قاضی تد پو رئیس کمیتة تروریسم، منع تکثیر و تجارت در کنگرة آمریکا آن را اینگونه به تصویر کشیده است: “امروز، کمپ لیبرتی در عراق بار دیگر مورد حمله قرار گرفت و چندین موشک بر این کمپ فرود آمد. کمپ لیبرتی پیش از این نیز چندین‌بار مورد حمله قرار گرفت، اما وزارت خارجة آمریکا اقدامی انجام نداده است. وزیر کری وعده داده است که ما هر کاری را که بتوانیم انجام می‌دهیم. اما این وعده‌های توخالی هیچ (دستاوردی) نداشته و امروز افراد بیشتری جان باخته‌اند. دولت ما باید این امر را به‌رسمیت بشناسد که ما در حفاظت از این کمپ که قول آن‌را داده بودیم، شکست خورده‌ایم.
وزارت خارجه باید فوراً افرادی را به عراق بفرستد تا این حمله را در محل، مورد تحقیق قرار بدهند. دولت (آمریکا) باید زمان کم‌تری به تلاش برای استمالت از (رژیم) ایران و زمان بیشتری در تلاش برای تضمین امنیت و حفاظت این رزمندگان آزادی ساکن در کمپ لیبرتی اختصاص بدهد».
متحدا کشتار ساکنان بیدفاع در زندان لیبرتی را محکوم می کنیم.
بنیاد توسعه و دمکراسی در خاورمیانه
8 ابان 1394