اعدام قریب الوقوع زندانی سیاسی شهرام احمدی از کردستان

یکی از زندانیان سیاسی از کردستان با خطر جدی اعدام قریب‌الوقوع روبه‌رو شده است.

دیوان عالی رژیم آخوندی حکم اعدام شهرام احمدی ٢٨ ساله که در زندان رجایی شهر کرج محبوس است را پس از تأیید دوباره از سوی قاضی جلاد مقیسه، به تأیید رساند.
شهرام احمدی از سال ٨٨ در زندان به‌سر می‌برد. قضاییه آخوندی او را به قتل امام جمعه سنندج متهم می‌کند.
مهرماه ٩١ شعبه‌ی ٢٨ دادگاه ضد انقلاب تهران به ریاست قاضی جلاد مقیسه و بدون حضور وکیل، شهرام احمدی را به محاربه متهم کرده بود.
اواسط تابستان امسال نیز حکم اعدام در دیوان عالی آخوندی نقض شد و به شعبه دادگاه بدوی رژیم عودت داده شد اما قاضی جلاد مقیسه بار دیگر حکم اعدام را صادر کرد.
درحال حاضر این زندانی سیاسی از بیماری عفونت کلیه و روده رنج می‌برد و وضعیت جسمی و روحی وخیمی دارد.
گزارش شده که خانواده‌ی شهرام احمدی جهت پیگیری وضعیت پرونده‌ی قضایی‌اش امیدشان را از دست داده و از مردم خواستار کمک و یاری هستند.
برادر شهرام احمدی به نام بهرام احمدی هفتم دی‌ماه ٩١ در زندان قزلحصار کرج به‌دار آویخته شد.
اعدام بهرام و صدور حکم اعدام شهرام موجب سکته‎ی قلبی مادرشان و فلج خواهرشان شده است.

خبرگزاری کردپا - ۴ آبان ۹۴

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در رابطه با افزایش اعدام ها در دوران آخوند روحانی

چرخه جنایت و اعدام بی‌وقفه در ایران تحت حاکمیت آخوندها، حتی در آستانه روز جهانی علیه اعدام همچنان جریان دارد و از مردم و جوانان ایرانی قربانی می گیرد.
دژخیمان رژیم در روز 15 مهر (7اکتبر) سه زندانی را در زندان گوهردشت (رجایی شهر) به دار آویختند. آنها در روز دوشنبه برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده بود. همزمان یک زندانی دیگر در زندان سنندج برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شد.
در روزهای 12 و 14 مهر نیز دو زندانی در زندانهای شیراز و قزوین به دار آویخته شدند.
تداوم مجازات وحشیانه اعدام در شهرهای مختلف کشور حتی در آستانه روز جهانی علیه اعدام نشانگر آن است که این رژیم منفور تا کجا برای حفظ حاکمیت خود به سرکوب و مجازاتهای وحشیانه یی چون اعدام نیازمند است.
فاشیسم دینی حاکم بر ایران ناتوان از پاسخگویی به ابتدایی ترین نیازهای مردم ایران برای جلوگیری از گسترش اعتراضهای مردمی، راهی جز توسل به گسترش سرکوب و اعدام در پیش روی خود نمی بینند. سران رژیم بارها نسبت به خیزش «لشگر گرسنگان» هشدار داده اند. ثروتی، یک عضو مجلس رژیم آخوندی در روز 14مهر 1394 در توضیح وضعیت بحرانی جامعه گفت: نمایندگان با اعتراضات مردم در شهرها و روستاها مواجه هستند از وضعیت نامناسب مسکن، عدم پاسخگویی ناراضی هستند و تجمعات و اعتراضات فراوان [برپا می‌کنند] و به فقدان زیرساختها معترضند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15مهر 1394 (7 اکتبر2015)