بیدادگاه آخوندی صحنه بروز ماهیت سرکوبگر و شقاوت پیشه آخوندها

صحنه هایی از بیدادگاه آخوندی و اظهارات دژخیمان قضائیه خامنه ای تحت عنوان قاضی و نماینده دادستانی که در تلویزیون رژیم پخش شده است؛ بیانگر ماهیت شقاوت پیشه آخوندها و دژخیمان شقی و سفاک آنها است. آن چه ذیلا ملاحظه می کنید گوشه هایی از به اصطلاح دادگاهی است که در تهران در جریان است و از تلویزیون رژیم پخش شده است.

قاضی صلواتی. شروع اولین جلسه محاکمه برخی عناصر ضد انقلاب آشوبهای روز عاشورا در اجرای ماده 188 قانون آیین دادرسری کیفری به صورت علنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران با حضور وکلای محترم تسخیری را اعلام می نمایم.خبرنگاران رسانه ها و روزنامه ها, صدا و سیما می توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش تهیه و بدون ذکر نام یا مشخصاتی که معرف هویت فرد یا موقعیت اداری و اجتماعی متهم می باشد منشتر نماید تخلف از این حکم به منظور افترا محسوب میگردد.
نماینده دادستانی: … منافقین دستگیر شده که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن فرزندان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی علی الخصوص در طول هشت سال جنگ تحمیلی نقش موثری ایفا کردند اعتراف کرده اند که برای ایجاد نا امنی، آشوب و اغتشاش، تجمعات و تظاهرات غیر قانونی خاصه به بهانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و حوادث بعد از آن به کرات در مقر این گروهک ملحد و محارب در عراق و سایر کشورهای اروپایی آموزش ترور و آشوب دیده اند و در اقاریر تکمیلی خود اعتراف نمودند که در همان ایام انتخابات ضمن جاسوسی و جمع آوری اطلاعات حضوری فعالی در تمامی تجمعات غیرقانونی و ضد انقلابی در بعد از انتخابات داشته و به صورت سازماندهی شده ماموریت هایی از قبیل بمبگذاری، ترور و انتساب آن به نظام، نصب تراکت های تبلیغاتی، شعار نویسی، تخریب و به آتش کشیدن اموال اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور ایجاد نا رضایتی در بین مردم و کسبه را برعهده گرفته و فیلم صحنه های درگیری، آشوب و اغتشاشاتی را که خود بوجود آورده بودند در اختیار عناصر و سرپل های نفاق در از کشور و عوامل اطلاعاتی دشمن و شبکه های معاند خارجی قرار داده اند.

قاضی صلواتی . براساس کیفرخواست دادسرا که قرائت شد اتهامات شما محاربه از طریق هواداری، ارتباط و همکاری موثر با گروهک تروریستی منافقین، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشورفعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به نفع معاندین و منافقین، خروج غیرقانونی از کشور در سال 87، دفاعیات خودتان را مشروحا اعلام کنید.
سوال. به نظر شما چند ساله که در قرارگاه منافقین.
متهم ردیف اول. فکر کنم 7 ساله 8 ساله که البته عمویم هم آنجا دیدم .
سوال . شما را غیرقانونی از مرز خارج کردند.
جواب. بله بله من غیرقانونی از مرز خارج شدم.
قاضی. بله
متهم ردیف اول. رفتم خوب آن موعدی که می خواستم در مقلاقات بمونم موندم ملاقات کردم و برگشتم .
قاضی صلواتی. چه مدت در قرارگاه اشرف بودید.
متهم ردیف اول. ببینین بالای 10 روز من عموهایم سال 60 توی این قضیه اعدام شده اند ولی من اسمش را فقط شنیده ام.
قاضی . چه تعداد از عموهایت اعدام شده اند.
متهم . دو تا منتهی من
قاضی . در ارتباط با منافقین اعدام شدند
متهم. بله برای روز قدس رفتم وایستادم کنار مسجد الجواد، کنار مقر خود مسجد الجواد وایستادم، کنجکاو بودم ببینم چه خبره, وایستادم نگاه کردم، وایستادم نگاه کردم دو تا فیلم گرفتم بله فرستادم.
قاضی. از طریق اینترنت
متهم. از طریق اینترنت
قاضی. برای منافقین
متهم . بله
قاضی. توضیح بده ایمیلها که فرستادی چه مطالبی را عنوان کردی
متهم. هیچی مثلا این مطلب از طرف من هیچی عنوان نمی شد, چه مطالبی عنوان می شد, مثلا می گفت برو بهشت زهرا ببین چه خبره باشد می رفتم بهشت زهرا هیچ خبری نیست. آقا هیچ خبری نیست تمام شد. برو ببینم فلان جا ببین چه خبره, رفتم دیدم هیچ خبری نیست.
قاضی. خانم سارا چند بار با شما تماس گرفته. سر پل منافقین
متهم. یکبارتلفنی، یکبار باهاش تلفنی صحبت کردم، همین 7-8 بار هم روی ایمیل.
وکیل. از موکل من اسلحه ای کشف نشده، در قیام مسلحانه ای هم شرکت نکرده و ارتباط و همکاری موثری هم با گروهک منافقین نداشته و اعمال ارتکابی اش از شمول ماده 186 قانون مجازت اسلامی که عنوان محاربه هست خارج هست.
نماینده دادستان. من اگر اجازه هست
قاضی. بفرمایید خواهش می کنم
نماینده دادستان. برای اطلاع حضار ماده 186 را بخونم
قاضی. بفرمایید
نماینده دادستان. هرگروهی از جمعیت متشکل که در برابر حکومت اسلامی قیام مسلحانه کند مادامی که مرکزیت آن باقی است تمام اعضا و هواداران آن که موضع آن گروه و یا جمعیت یا سازمان را می دانند و به نحوی در پیشبرد اهداف آن فعالیت و تلاش موثر دارند محاربند اگر چه در شاخه نظامی شرکت نداشته باشند. ما در مقابل نفی اجتهاد نمی توانیم بکنیم که نص صریح قانونه .
قاضی صلواتی. براساس کیفرخواست قرائت شده از سوی معاون محترم دادستان اتهامات شما دائر بر محاربه از طریق هواداری، ارتباط و همکاری عالمانه و عامدانه و موثر با گروهک تروریستی منافقین و سردستگی درهسته داخلی، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرائم علیه امنیت به همراه سایر اعضا تیم منافق .
(خانم) متهم ردیف دوم. من اصلا قبلا این گروه را نمی شناختم اسمشان, خوب من مدرسه می رفتم، دانشگاه می رفتم شنیده بودم ولی دارم می گم من اصلا این گروه را نمی شناختم .
قاضی. وقتی که اون سارا از طریق تشکیلات به شما گفت برو پارک توضیح بده توی پارک چه اتفاقی افتاد، کیه دیدی .
متهم ردیف دوم. اصلا یادم نیست خانم بود، آقا بود نمی دانم به من یک شماره تلفن داد گفت با این شماره تلفن زنگ بزن آدرس بگیر برو این سیم کارت را بگیر.
قاضی. خوب رفتی گرفتی.
متهم ردیف دوم. من هم رفتم گرفتم سیم کارتو
قاضی. بعدش چه اتفاقی افتاد.
متهم ردیف دوم. یک وقتا اون زنگ می زد.
نماینده دادستان. چطوری پیدایش کردی
متهم ردیف دوم. نمی دانم یک آدرسی داد گفت برو بگو سلام خاله یا دم پارک وا می ایستد .
نماینده دادستان. نه خانم دقیق توضیح بده.
متهم. نمی دونم اصلا یادم نیست.
نماینده دادستانی: شما موضوعی که رفته اید به باغ یکی از اشنایانتان و آنجا عکس گرفتید از کشته شده های پادگان اشرف موقعی که حمله می کنند و گل انداختید و فیلم گرفتید و برایشان فرستادید اینها را توضیح بدید شما.
متهم: یک (نامفهوم) عمو بودش که فقط (نامفهوم) می خواستش مطهره رفتش آنجا گفت می خواهم یک فیلم بگیرم.
نماینده دادستان:کی از شما خواست.
متهم . سارا همیشه می گفتش کمک مطهره باش.
وکیل. بنده تشکر می کنم که خانم ریحانه تونستند صحبت هایشان بکنند....»
من عرضم این است که اگر ما واقعا بخواهیم بین این دو ماده را بخواهیم جمع ببنیدیم، هر نوع فعالیت های تبلیغی یک مجازات خیلی کمی برایش در آن ماده قانونی 500 یا 600 که اگر اشتباه نکنم در نظر گرفته شده با آن ماده ای که می گویند اگر این ها حتی اگر در شاخنه نظامی هم شرکت نداشته باشند، محارب شناخته می شوند و به اشد مجازات (محکوم می شوند) که یکی از آن چهار مجازات برای آنها باید در نظر گرفته بشود از دادگاه محترم تقاضا داریم حداکثر تخفیف را در مجازاتی که احیانا قرار است برای آنها در نظر گرفته بشود. اعمال بفرمایند
قاضی صلواتی ختم جلسه . به سه متهم دیگر در جلسه آتی رسیدگی خواهد شد