درخواست رژیم از مالکی برای سلب امنیت از ساکنان لیبرتی

پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت آخوندها و زهره وند مشاور ارشد عملیات تروریستی در سفر به عراق خواستار سلب امنیت از ساکنان لیبرتی و تشدید فشار و اقدامهای سرکوبگرانه شدند

طبق گزارشهای رسیده از داخل ایران، پاسدار شمخانی دبیر شورای امنیت رژیم آخوندی و پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس و دیگر پاسداران و تروریستهای همراه آنها در دیدارهای هفته گذشته خود با مالکی و فالح فیاض مشاور امنیت ملی او و دیگر مقامهای امنیتی و سیاسی عراقی خواستار افزایش فشار و تشدید اقدامهای سرکوبگرانه علیه مجاهدان لیبرتی شدند.
ابوالفضل زهره وند در این سفر شمخانی و پاسدار سلیمانی را همراهی می کرد. زهره وند، مشاور ارشد شمخانی در عملیات تروریستی یک دیپلومات تروریست شناخته شده رژیم آخوندها و سفیر پیشین رژیم در ایتالیا و افغانستان است. وی در این سفر برای توطئه علیه ساکنان لیبرتی ملاقاتهای متعددی با مشاوران مالکی داشت. زهره وند خواهان افزایش هر چه بیشتر فشار بر مجاهدین شد و به عناصر حکومت عراق ابلاغ کرد که ساکنان لیبرتی نباید احساس امنیت کنند. زهره وند تأکید کرد دولتهای ایران و عراق بایستی در یک طرح مشترک، محیط را برای ساکنان لیبرتی هرچه نا امن تر و غیر قابل تحمل تر کنند.
مقاومت ایران قبل از حمله موشکی 25خرداد 1392 (15 ژوئن 2013) به لیبرتی در اطلاعیه 25اردیبهشت 1392 (15 مه 2013 ) در مورد سفر ابوالفضل زهره وند به عراق برای ضربه زدن به مجاهدین خلق در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آخوندها هشدار داده و موضوع را با جزییات به اطلاع مقامات آمریکایی و سازمان ملل رسانده بود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
4 مرداد 93 13(26 ژوییه 2014)