کشتار مجاهدین خلق؛ بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی رجایی شهر در پی کشتار پناهندگان ایرانی در عراق
جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در بند ۴ سالن ۱۲، زندان رجایی شهر کرج در پی حمله ارتش عراق به اردوگاه پناهندگان ایرانی در این کشور ضمن تسلیت به خانواده مددزاده از مجامع حقوق‌بشری و دولتهای متعهد به کنوانسیون ژنو خواهان پیگیری این کشتار شدند.

در طی روز‌های اخیر دولت عراق با یورش نظامی بسیار وحشیانه، گروهی از هموطنانمان که در اردوگاه اشرف ساکن هستند را کشته و زخمی‌کردند، شگفت‌انگیز است دولتی که خود را اسلامی و شیعی می‌داند علیه کسانی که آنها نیز شیعه، پناهنده و غیرمسلح هستند دست به چنین جنایتی می‌زند. شگفت انگیز‌تر این‌که وزیر خارجه دولت شیعی حاکم بر کشورمان نیز بجای آن که می‌بایست به‌لحاظ انسانی و ایرانی بودن چنین جنایت هولناکی را محکوم کند، از دولت عراق به‌دلیل این جنایت ضد حقوق‌بشری تشکر می‌کند. براستی که مفهوم اسلامی بودن، شیعی بودن و ایرانی بودن و مفهوم دفاع از حقوق انسانی و پناهنده را به تمام و کمال از دولتهای اسلامی شیعی حاکم بر عراق و ایران دریافتیم.
 ما گروهی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر ضمن تسلیت به همبندی عزیزمان فرزاد مدد‌زاده و هم‌چنین هم زندانی شبنم مددزاده که در این جنایت ضدبشری برادر و خواهر خود را از دست دادند و هم‌چنین به سایر خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفته و از همه نهاد‌ها و دولتهایی که به اعلامیه جهانی حقوق‌بشر و کنوانسیون ژنو در مورد پناهندگان معتقد و پایبند هستند، می‌خواهیم این تجاوز آشکار را پیگیری و آن را محکوم کنند .
جمعی از زندانیان سیاسی محبوس در بند ۴ زندان رجایی شهر کرج ۲۱ فروردین سال ۹۰