اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت - نمایش انتخابات- شماره 37

دستگیری خانواده های هوادار مجاهدین و ساکنان اشرف و لیبرتی همزمان با انتخابات فرمایشی

روز پنجشنبه 23خردادماه تعداد دیگری از خانواده های مجاهدان اشرف و لیبرتی از سوی نیروهای سرکوبگر رژیم ضدبشری آخوندی دستگیر شدند. شماری از دستگیر شدگان عبارتند از:
- آقای محمد معزی: برادر زندانی سیاسی آقای علی معزی است که هم اکنون به خاطر داشتن رابطه خانوادگی با ساکنان لیبرتی در زندان اوین محبوس است.
-آقای الله وردی روحی پدر دو تن از ساکنان لیبرتی. آقای روحی پیش از این نیز در فاصله آبان89 تا بهمن90 صرفاً به همین خاطر زندانی بوده است
- آقای حمیدی میبدی داماد آقای روحی: وی در سال 89 به مدت 6 ماه تنها بدلیل اینکه بستگان او در اشرف هستند در زندان گوهر دشت زندانی شد.
-آقای مصطفی غسلانی و خانم اعظم معینی پدر و مادر یکی از مجاهدان لیبرتی. آنها در سال 88 به همین خاطر مدتی در زندان بوده اند.
در روزهای پیش از این نیز رژیم آخوندی شمار دیگری از هواداران مجاهدین و خانوادههای ساکنان اشرف و لیبرتی را بازداشت کرده بود. خانم فاطمه ضیایی آزاد، آقای حسن صارمی و دو فرزند24 و 26ساله وی و آقای مصطفی حدادی از شمار دستگیرشدگان هستند.
آقای حسن صارمی، برادر مجاهد قهرمان علی صارمی، است که در سن 63سالگی پس از تحمل 24سال اسارت در زندانهای شیخ و شاه، در دیماه89 به دست جلادان رژیم به شهادت رسید.
در روز 16خرداد نیز محمدرضا خسروی سوادجانی، برادر زندانی سیاسی غلامرضا خسروی سوادجانی دستگیر شد. غلامرضا خسروی به خاطر هواداری از مجاهدین به اعدام محکوم شده است.
از سرنوشت هیچیک از دستگیرشدگان اطلاعی در دست نیست.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
27خرداد1392 (17ژوئن2013)