ایرانیان- امریکاییان خواهان خارج ساختن نام سازمان مجاهدین از لیست توسط وزارت خارجه امریکا می شوند

سایت آفیشال وایر – 4شهریور- هزاران تن از شرکت کنندگان شعار می دادند: ”مجاهدین را لیست همین الان خارج کنید“ در حالیکه سخنرانان تاکید میکردند که لیست سازمانهای خارجی تروریستی نقش زیادی در آمار مرگ اعضای خانواده های مجاهدین در ایران و عراق داشته است.

جمعیت بزرگی با پلاکارد های زرد رنگ که تجمعات مجاهدین را با این شعار مشخص نمایندگی می کند: مجاهدین را از لیست خارج کنید، برای راهپیمایی حرکت کرد.
تعدادی از شرکت کنندگان از نقاط دوری آمده اند. یکی از آنان گفت: ”ما همه یک حرف داریم که علیرغم تبلیغاتی که توسط لابی های ملایان در واشنگتن اخیرا صورت گرفته، حقیقت همیشه توسط آنهایی که در ایران هستند و دستی در سیاست های واقعی ایران دارند گفته شده است. همان هایی که اعضایشان در زندان ها تحت شکنجه هستند. ما نمی توانیم آینده میلیون ها را با لابی هایی که توسط ملایان پول بهشان داده می شود رقم  بزنیم. سازمان مجاهدین خلق ایران یک جنبش بردبار و  طرفدار دمکراسی است که بیش از 45 سال تجربه دارد. انها آنتی تز ملایان می باشند و برای همین است که رژیم این قدر از آنان وحشت دارد“.
یک شرکت کننده دیگر که از لس آنجلس آمده گفت: ما اینجا هستیم که بگوییم چیزی که حساب می شود این است که امریکا تعهدات خود را نسبت به ساکنان کمپ اشرف انجام بدهد. اولین اقدام این است که بهانه ای که نیروهای عراقی دارند تا حمله بعدی را انجام بدهند از آنها گرفته شود. این یک اقدام شجاعانه توسط امریکا می باشد و چیزی است که از آن در حال حاضر انتظار می رود.