دستگیری های گسترده و قتل قیام آفرینان در هراس از سرنگونی

در پی دستگیری‌های کور و گسترده از سوی نیروهای امنیتی ولی‌فقیه و با بالا رفتن آمار زخمی شدگان که وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران بسیاری از مجروحان را شبانه از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها ربوده‌اند، اکنون روشن گردیده که حداقل ۳۷۰۰ نفر طی روزهای اخیر در شهرهای مختلف کشور دستگیر و روانه سیاهچاله‌ای رژیم آخوندی شده‌اند.

از فردای سرکوب خونین مردم بجان آمده و گسیل گزمگان ولایت به خیابانها، بسیاری از کارشناسان و مدافعان حقوق بشر به‌درستی بر این عقیده هستند که به دلیل نبود شفافیت، وکیل مدافع و نظارت بین‌المللی در درون زندان‌ها و به دلیل هراس شدید خامنه‌ای از ابعاد عظیم اجتماعی قیام مردم ایران، حاکمیت در پی راه انداختن حمام خون دیگری است.
اکنون با رسیدن گزارشات متعدد از قتل زندانیان سیاسی در زندان‌ها به‌ویژه در زندان مخوف اوین که از سوی کارگزاران رژیم «خودکشی» نامیده شده است، این شک و تردید به یقین تبدیل شده و جهانیان به‌خوبی بر ابعاد سبوعیت و دنائت رژیم مهر تائید می‌زنند.

نمونه‌هایی مانند شهید «سهراب قنبری», «وحید حیدری» و «محسن عادلی» به یقین نوک کوه «کهریزکی» در زندان‌هایی خامنه‌ای به‌ویژه در زندان اوین می‌باشند.
در این رابطه پیشتر شورای ملی مقاومت (۱۹ دی ۱۳۹۶) تاکید کرده بود: «هزاران زندانی دیگر قیام در شرایط سخت و نامشخصی در زندانهای مختلف کشور به سر می‌برند و بسیاری از آنها تحت شکنجه‌های وحشیانه قرار دارند. گفته می‌شود برخی دیگر از بازداشت‌شدگان نیز زیر شکنجه به شهادت رسیده‌اند».

بر این منطق است که باید تجمع گسترده خانواده‌ها و بستگان زندانیان سیاسی در مقابل زندان اوین و دیگر شهرهای کشور را تفسیر نمود، زیرا از حاکمیتی سخن می گوئیم که در شناعت و رذالت و قتل و کشتار هیچ حد و مرزی را به رسمیت نمی‌شناسد.
ابعاد کشتار و شکنجه در زندان اوین به حدی است که متولیان و باندهای بجان هم افتاده حاکمیت اکنون به‌طور قطره‌ای به ابعاد دستگیری‌های کور اعتراف می‌کنند. برای نمونه وزیر آموزش و پرورش در دولت سرکوبگر روحانی با بیان این که «آمار دقیقی از دانش آموزان بازداشتی در حوادث اخیر نداریم», از وجود دو دانش آموز «امنیتی» در سیاهچاله‌ای رژیم خبر داده است. (سایت حکومتی انصاف نیوز ۲۰ دی ۱۳۹۶)
در نمونه ای دیگر یک کارگزار امنیتی رژیم در «سازمان اطلاعات استان تهران» ضمن یک تناقض گویی، با بکار گیری واژهایی مانند «مرگ و فوت» برای قربانیان شکنجه در اوین، تمامی تبلیغات رژیم مبنی بر «خودکشی» زندانیان سیاسی را در هاله‌ای از ابهام قرارداد.

عارف در این سخنان ضمن تائید واقعیت‌های فوق، افزود: «تقاضای نمایندگان عضو مجمع ۳۵ نفره استان تهران در جلسه با مسئولان سازمان اطلاعات استان این بود که هماهنگی‌های لازم انجام شود تا بازدیدی از بازداشتگاه اوین داشته باشند و در جریان مسائل و مشکلاتی که مطرح است، قرار گیرند». (سایت حکومتی الف ۲۰ دی ۱۳۹۶)