جوانان ایرانی از شدت فقر به فروش اعضای بدن و حتی قرنیه چشم روی می آورند

در حالیکه ثروت افسانه یی خامنه ای و دیگر سرکردگان رژیم آخوندی و سرقتهای چندین میلیارد دلاری وابستگان رژیم، زبانزد خاص و عام است، فروش اعضای بدن برای تأمین حداقلهای زندگی در ایران تحت حاکمیت آخوندها ابعاد هولناکی یافته است.

بنا بر گزارش رسانه های حکومتی به دنبال عادی شدن فروش خون و کلیه و کبد، اکنون فروش چشم نیز بازاری داغ یافته است (نشریه شهر آرا-18مرداد). محرومانی که در زیر فشار سهمگین فقر و بیکاری، از حل ابتدایی ترین نیازهای زندگی خود و خانواده هایشان ناتوانند، راهی جز به حراج گذاشتن تمامی هستی و سلامت خود در پیش روی خود نمی بینند. بنا بر اذعان محمد رضا گنجی رئیس انجمن ‌نفرولوژی رژیم «در 70‌درصد پیوندهای کلیه در ایران اهدا‌کنندگان افراد زنده بوده‌اند. این در حالی است که در دنیا این رقم تنها 15‌درصد است».
مشاهده جملاتی چون «بازار جدید خرید و فروش چشم» ، «فروش کلیه زیر قیمت»، «کلیه فروشی ab مثبت 18ساله»، «کبدفروشی با گروه خونی o منفی، 23ساله»، «مغز استخوان فروشی با گروه خونی bمنفی، 54ساله»، و... تنها بخشی از تبلیغات خرید و فروش اندام بدن در فضای مجازی و بر درودیوارهای شهرهای مختلف ایران است.
رژیم آخوندی نه تنها هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای فروش اعضای بدن افراد زنده مقرر نکرده است بلکه آن را وسیله یی برای اخاذی کردن از محرومان کرده است. تعداد زیادی وب سایت و وب لاگ که به همین منظور راه اندازی شده به این وحشیگری و تجارت پلید دامن می زنند.
این در حالیست که ملایان خونخوار میلیاردها دلار از سرمایه ها و دسترنج مردم ایران را صرف صدور تروریسم و بنیادگرایی و جنگ افروزی در منطقه و جهان به ویژه در سوریه و عراق و لبنان و یمن می کنند تا به هر نحو ممکن به عمر این رژیم منحوس پا به گور بیفزایند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
20مرداد 1394 (11 اوت 2015)