مخاصمات درونی رژیم بر سر نمایش انتخابات ریاست جمهوری

 


مهره ها و رسانه های باندها با عبارتهای «انقلاب منتظر کسی نمی ماند»، «رقابت بین جریان انقلابی و غیر انقلابی»، مرحلة «تشکیل دولت اسلامی» و «نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه»، جنگ بر سر کرسی ریاست جمهوری را ادامه می دهند .
پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران در دیدار با برخی آخوندهای حوزه قم ضمن تاکید بر ضرورت تداوم صدور ارتجاع به کشورهای منطقه در حالی که آدرس روحانی را می داد، گفت: «انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت خود، منتظر کسی نمی‌ماند. همه مسئولان باید خود را با پیش‌روندگی شتابان انقلاب هماهنگ کنند». او افزود: «انقلاب اسلامی هم‌اکنون در مرحله سوم خود یعنی «تشکیل دولت اسلامی» قرار دارد و با ریزش‌ها و رویش‌های جدید، از این مرحله عبور خواهد کرد». وی با “محافظ کارانه » توصیف کردن روند فعلی «پاسداری از وضع موجود» برای باند رقیب خط و نشان کشید و گفت«به رسالت خود در این عرصه عمل می کنند».
پاسدار جوانی مشاور عالی نماینده خامنه ای در سپاه نیز باند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «امروز صحنه سیاسی کشور رقابت بین جریان انقلابی و غیر انقلابی است. با تقویت به اصطلاح میانه‌روها در کشور قصد کند کردن حرکت انقلابی را دارند. گروهی می‌خواهند بگویند انقلاب فقط متعلق به سال ۵۷ بوده و الان تمام شده است». پاسدار جوانی با تاکید بر ادامة صدور ارتجاع و دخالت در کشورهای منطقه گفت: “انقلاب اسلامی نفوذش را در منطقه از جمله عراق روزافزون کرد و این پیام وحدت وهم‌افزایی مسلمانان است و همین پیام در سوریه و یمن هم به گوش می‌رسد».
کیهان خامنه ای نیز با عنوان «‌تقابل دو فرهنگ در سال ۹۵» در حمله به روحانی و باندش، نوشت:‌ سال ۹۵سال اوج تقابل دو فرهنگ و روحیه بود. یکی همان روحیه اشرافی که حقوق و پاداش‌ نجومی را حق مسلم خود می‌داند و دیگری همان پرچم شرافت و ایثاری که از چهار راه اسلامبول تا حلب در اهتزاز است
درست در روزگاری که برخی مدیران جفاکار و بدفهم می‌گفتند «نباید مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد، آن هم با شعارهایی که بعضاً تو خالی است»، «آمریکا ظرف ۵دقیقه می‌تواند تمام توان دفاعی ما را نابود کند»، «بستن با کدخدا راحت‌تر است»، «اوباما را بسیار مودب یافتم»، «آمریکا قول داده و زیر قول خود نمی‌زند... نامه‌های آرامش‌بخش می‌گیریم»، «اگر توافق نکنیم جنگ می‌شود» و ...، بدعهدی‌های دشمن حتی صدای مسئولان دولتی را درآورد...راه کدام است؟ کمر همت بستن و راه‌های ناهموار را هموار کردن و به خط مشکلات و دشمنی‌ها زدن... زدن به خط مشکلات یا تهدیدها، به مسئولانی خط‌شکن و چابک‌ نیاز دارد که از اسارت چرب و شیرین دنیا و سفره‌های اشرافی گذشته باشند.
متقابلاً مهره ها و رسانه های باند روحانی با اشاره به چپاولهای سپاه و عناصر باند خامنه ای از روحانی خواسته اند در این جنگ صراحت به خرج دهد. زیبا کلام یکی از مهره های این باند نوشته است: «روحانی با مردم بی پرده سخن بگوید. روحانی صراحتا اعلام کند، درست است که دولت وی نتوانسته اقتصاد را از رکود کامل خارج واشتغال ایجاد کند، اما مردم باید اطلاع پیدا کنند چه میزان از اقتصاد ایران زیر نظر قوه مجریه و چه میزان از آن خارج از قوه مجریه زیر نظر بنیادها و سازمانهایست که نه تنها زیر نظر دولت قرار ندارند، بلکه زیر نظر مجلس هم نیستند و به فعالیت اقتصادی کلان مشغولند. روحانی باید این واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذارد».