حمید معاصر:‌ توبه گرگ مرگ است

با دستگیری هسته‌های تروریستی رژیم آخوندی در بلژیک، آلمان و فرانسه که قصد شوم عملیات تروریستی در مراسم بزرگ مقاومت در پاریس را داشتند برای چندمین بار در طول چهار دهه حاکمیت منحوس آخوندی اثبات شد که صدور تروریسم و بنیادگرائی در خارج و سرکوب خشن و بیرحمانه در داخل، آب حیات رژیم و رمز بقای آن است.

این اصل فاشیستی برای رژیم آن‌قدر حیاتی است که تحت هیچ شرایطی اعم از اینکه اصلاح‌طلبان قلابی ومدره!! در دولت باشند و یا اصولگرایان خامنه‌ای، تعطیل‌بردار نبوده و نیست. مخصوصا در این برهه حساس زمانی که ادامه قیام بزرگ مردم ایران از یک طرف و اقبال مردمی در داخل و استقبال بین‌المللی از آلترناتیو مشروع و خروج آمریکا از برجام شرایط بحرانی رژیم را به اوج بی‌سابقه‌ای رسانده است، سران رژیم به‌ویژه خود خامنه‌ای از آنجا که هیچ برون رفتی از بحران سرنگونی در چشم‌انداز ندارند و تنها نجات برجام نافرجام را در اروپا یافته‌اند تا کجا باید مستأصل و درمانده از پیشروی و خطر مقاومت باشند که به این قمار بزرگ و خطرناک دست بزنند مضافا بر اینکه مردم آگاه ایران و وجدانهای بیدار حقوق‌بشری و سیاسی در دنیا آگاه‌اند که به دنبال محکومیت رژیم در دادگاه میکونوس در برلین به خاطر ترور مخالفان کرد ایرانی، اتحادیه اروپا از رژیم تعهد گرفته بود که ما بأزای بر‌گرداندن سفیران خود به تهران رژیم آخوندی نباید دست به اقدامات تروریستی در خاک اروپا بزند؛ اما سؤال جدی اینست که چه اتفاقی رخ داده است که رژیم آخوندی به این قمار بزرگ و خطرناک دست زده است؟ صریح‌ترین جواب را از میان انبوه انبوه اظهار نظرها به نظر میرسد که آقای رودی جولیانی داده است به این مضمون که رژیم آخوندی تا کجا از برگزاری مراسم و پیشروی شما و خطر روی آوردن مردم به آلترناتیو وحشت دارد (نقل به مضمون) خلاصه اینکه تبعات سیاسی و حقوقی این توطئه خنثی شده به‌قدری برای بقای رژیم زیانبار و مرگ‌آوراست که با پیگیری مقاومت ایران و مقامات مسؤل قضائی در اروپا و آمریکا می‌رود که تتمه مماشات و سرمایه‌گذاری رژیم و اتحادیه اروپا را در خطیرترین شرایط در هم بریزد.
تحولات اخیر پرونده تروریستی با حکم دادستانی آلمان مبنی بر دستگیری وزندانی کردن دیپلمات تروریست (اسدالله اسدی) و استرداد متهم چهارم بنام مهرداد عارفانی از فرانسه به بلژیک و همچنین متهم اصلی، راه زد و بند احتمالی رژیم را با اتحادیه اروپا می‌بندد و یا غیرممکن می‌سازد، با محاکمه وافشای جزئیات این ترور وضعیت وخامت بار و بحران‌های رژیم در مرحله سرنگونی به اوج میرسد.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه اخیر خود فاش ساخته است که این ترور با اطلاع و دستور خامنه‌ای و روحانی و وزارت اطلاعات و وزارت خارجه رژیم بوده است.
تا این رژیم سر کار است دستگاه سرکوب وترور نه در داخل و نه در خارج تعطیل‌بردار نخواهد بود، به مصداق ضرب‌المثل معروف توبه گرگ مرگ است همانطوری که طی سالیان رهبر مقاومت ایران آقای مسعود رجوی اعلام کرده است رژیم آخوند زبانی جز قاطعیت و زور نمی‌شناسد، خوشبختانه اکنون بخش مهمی از محافل قدرت در جهان به این حقیقت لگدمال شده در سایه مماشات، پی برده‌اند، هرچند با تأخیر و بهای زیاد از کیسه مردم و مقاومت ایران و جانهای بیشمار مجاهدان و مبارزان و آزادیخواهان ایران.
این بهای آزادی است که به‌زودی زود به ثمر نهایی خواهد نشست، آنروز بسیار نزدیک است.