پیام های مسلم اسکندر فیلابی و مهین مشکین فام در پی حمله موشکی به لیبرتی

ترس و وحشت رژیم از مجاهدین خلق ایران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و به همین دلیل در این موقعیت حساس که تمام دنیا اعمال تروریستی ملاها را تحت نظر دارند دست به چنین جنایت وحشیانه ای آنهم در کشور عراق زدند.

دولت عراق برای اینکه ثابت نماید در برابر اعمال تروریستی رژیم ملاها سکوت نخواهد کرد باید ضمن تعویض گروهی از محافظین کمپ لیبرتی که با رژیم ایران همکاری می‌کنند، برای پیدا کردن و محاکمه این جنایتکاران تأخیر نکند.
سازمان ملل متحد با کوچ دادن ساکنان اشرف، جایی که بیش از بیست و پنج سال در آنجا زندگی می‌کردند، به لیبرتی، قول داده بود آنها را به کشورهای دیگر منتقل کند. بنابر این مسؤلیت دارد اقدامات لازم در مورد وظایفی که به عهده دارد را انجام بدهد.
دولتهای آمریکا و اروپا نیز نمی‌توانند با ارسال اعلامیه محکومیت مسئولیت این نسل کشی وحشیانه را از خود دور نمایند. آنها وظیفه دارند قبل از اینکه اوضاع خاورمیانه بدتر از این بشود با حمایت از مقاومت ایران، شورای ملی مقاومت و مردم ایران، این جانیان مسلط به ایران را به زباله دان بریزند.
هم میهنان عزیز، وظیفه ملی و میهنی ماست که با حمایت از مبارزان آزادیخواه دست در دست هم از تفرقه اندازیهای ارتجاع و استعمار جلوگیری کنیم و شر این جانیان را از سر مردم ایران کم کنیم.
مهین مشکین فام
مسلم اسکندر فیلابی
اعضای شورای ملی مقاومت ایران
8آبان94


مهین مشکین فام
مسلم اسکندر فیلابی
أعضائ شورای ملی مقاومت ایران
8آبان94