فضیحت قرارداد وطن فروشانه۲۵ساله و جنگ گرگها


در حالی که حکومت آخوندی از انتشار مفاد قرارداد وطن‌فروشانه ۲۵ ساله خود با چین امتناع می‌کند، گزارشهای منتشر شده حاکی از قراردادی وطن فروشانه مبنی بر دادن امتیارات باورنکردنی در رابطه با جزیره کیش و امتیازات کلان اقتصادی در ازای حمایتهای نظامی و منطقه‌ای از سوی چین است.

این درحالیست که پروازهای ماهان ایر سپاه پاسداران به چین در بحبوحه بحران کرونا و انتقال ویروس کرونا به قم و سپس به سایر نقاط ایران اعتراضات گسترده یی را برسر روابط سپاه پاسداران وحکومت آخوندی با چین به دنبال داشته است.
درباره قرارداد رژیم با چین رادیو فرانسه گزارش داد: سایمون واتکینس، نویسنده و خبرنگار اقتصادی انگلیسی، به نقل از منابع خود گفت هفته گذشته خامنه ای با پیشنهاد فرماندهان سپاه پاسداران و سرویس های امنیتی سپاه مبنی بر افزودن همکاری های گسترده نظامی و اطلاعاتی به توافق بیست و پنج ساله ایران و چین موافقت کرد.
قرار است در دومین هفته ماه اوت نمایندگان نظامی و اطلاعاتی حکومت های ایران، چین و روسیه با یکدیگر ملاقات و در خصوص جزئیات این بخش از همکاری ها با یکدیگر گفتگو کنند. در پی این گفتگوها از نهم نوامبر آینده جنگنده های روسیه و چین، به پایگاه های هوایی ایران در همدان، بندرعباس، چابهار و آبادان دسترسی کامل خواهند داشت.
به موازات این همکاری چین و روسیه تجهیزات پیشرفته جنگ الکترونیکی خود را که برای مقابله با ناتو طرحریزی شده در ایران و به ویژه در حاشیه خلیج فارس مستقر خواهند ساخت.

بخش دیگری از مفاد همکاری های نظامی ایران با چین و روسیه تبادل و آموزش فرماندهان سپاه پاسداران است. به موجب این بند از توافق سالانه ١١٠ افسر ارشد سپاه پاسداران برای تعلیمات نظامی به چین و روسیه می روند و متقابلاً ١١٠ مستشار چینی و روسی برای آموزش افسران سپاه پاسداران در ایران مستقر خواهند شد.
رادیو فرانسه افزود: در ازای این همکاری های نظامی و اطلاعاتی، جمهوری اسلامی ایران امتیازات اقتصادی گسترده ای به ویژه در حوزه انرژی به چین می دهد.......جمهوری اسلامی متعهد شده که نفت، گاز و فرآورده های پتروشیمی خود را ١٢ درصد ارزانتر از قیمت متوسط بازار و با پذیرش تخفیف مضاعفی معادل ٦ تا ٨ درصد به چین بفروشد. در عین حال، چین مجاز خواهد بود که مطالبات ایران را با دو سال تاخیر و به ارز سیال بپردازد. به این ترتیب، چین کلیه فرآوردهای نفتی ایران را دست کم ٣٢ درصد ارزانتر از بهای واقعی آنها در بازارهای جهانی خریداری خواهد کرد.

فضاحت وطن‌فروشی رژیم، جنگ گرگها در درون رژیم و بین دولت و مجلس آخوندی را دامن زده که جلسه مجلس ارتجاع در روز ۱۵تیر نیز شاهدآن بود.
دو روز بعد علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی ناگزیر از پاسخگویی شد و تاکید کرد که این قرارداد بین خامنه ای و رئیس جمهور چنین صحبت شده است.