همدردی ایرانیان آزاده در بروکسل با هموطنان و محکومیت پنهانکاری بیماری کرونا توسط رژیم آخوندی

 

همدردی ایرانیان آزاده در بروکسل با هموطنان و محکومیت پنهانکاری بیماری کرونا توسط رژیم آخوندی

 

همدردی ایرانیان آزاده در بروکسل  با هموطنان و محکومیت پنهانکاری بیماری کرونا توسط رژیم آخوندی

همدردی ایرانیان آزاده در بروکسل  با هموطنان و محکومیت پنهانکاری بیماری کرونا توسط رژیم آخوندی

 در گرامیداشت روز جهانی زن و محکومیت رژیم آخوندی به خاطر شیوع کرونا در ایران و فوت بیش از ۲۰۰۰ تن از هموطنان در روز ۷ مارس ۲۰۲۰ جمعی از هواداران شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران در میدان شومن، مقر اتحادیه اروپا در بروکسل یک آکسیون در گرامیداشت، ۸ مارس، روز جهانی زن برگزار کردند.

در این آکسیون، هموطنان علاوه بر گرامیداشت بیش از ۴۰۰ تن از شهدای قیام آبان ماه ۹۸، اعتراض خود را مبنی بر پنهانکاری رژیم آخوندی در شیوع بیماری کرونا که منجر به فوت بیش از ۲۰۰۰ تن از هموطنانمان شده است ابراز کردند. در این برنامه اکت هایی مربوط به گرامی داشت روز زن، شیوع ویروس کرونا و نقش خامنه ای در آن، و راهپیمایی در میدان شومن انجام شد.

در این برنامه، پدر دانیال در جمع هواداران مقاومت حاضر شد و یاد زنان قهرمان ایران را گرامی داشت و به فاجعه ویروس کرونا در ایران اشاره کرد و در انتهای سخنانشان برای تمام جان باختگان دعا کردند.

این برنامه با استقبال رسانه Laatste Nieuws نیز روبه رو شد و خبرنگار این رسانه در محل حاضر شد و با آقای محمود نوبری نیز مصاحبه ای انجام داد. آقای محمود نوبری در مصاحبه خود گفت: "ما جامعه ایرانی هوادار شورای ملی مقاومت امروز در مقابل اتحادیه اروپا جمع شده ایم تا به سیاست پنهانکاری رژیم ایران و همچنبن سو مدیریت حاکمیت که عواقب وخیم آن منجر به جان باختن ۱۸۰۰ و مبتلا شدن بخش از ۱۸۰۰۰۰ایرانی شده است اعتراض کنیم. تا روز انتخابات مجلس و بنا بر آمار رژیم بنظر میرسید که ایران از ویروس کرونا در امان بود، اما رژیم دروغ میگفت و از قبل باخبر بود که ویروس شهر قم را مبتلا کرده است. همچنین بر پایه پنهانکاری رژیم جامعه جهانی ابن فاجعه در ایران را جدی نگرفت و این منجر به صدور ویروس از ایران به ۱۲کشور دیگر شد. ما از اتحادیه اروپا و سازمان بهداشت جهانی سازمان ملل که مقر هر دوشان در اینجاست میخواهیم هر چه سریعتر یک هییتی را به ایران بفرستند تا از نزدیک شرایط را مانیتور کنند. ما از جامعه جهانی میخواهیم تا رژیم ایران را مجبور کند تا آمار واقعی جانباختگان و افراد مبتلا به ویروس را اعلام کند."