وحشت آخوند شیاد روحانی از قیام قهرمانه مردم ایران

 

رئیس جمهور ارتجاع همدهان و گوش به فرمان خامنه‌ای، و درعین حال ترسان و کف بردهان علیه قیام مردم و مجاهدین به تهدید های سرکوبگرانه و به تملق و تشکر از پاسداران و بسیجیان جنایتکاری پرداخت که دهها تن را با آتش مستقیم به شهادت رسانده اند.

ابراز وحشت آخوند شیاد روحانی از قیام قهرمانه مردم ایران

آخوند روحانی که مجاهدین و کانونهای شورشی را تروریست می نامید، درباره قیام مردم در۱۱۲ شهر کشور، با وقاحت گفت: عدد اینها معلوم است چند نفر است. عددی نیستند. من آمار دستم است. در این سه روز آنهایی که اغتشاش کردند عددشان بسیار کم هست. برای ما هیچ چیز بالاتر از امنیت نیست و نخواهیم گذاشت آنها یی که تروریست بودند و در گذشته خون ریختند از این فضا و از این جو سو استفاده کنند.من خودم فیلمهای بسیاری از این موارد را دیدم و مشاهده کردم عدد اینها معلوم است چند نفر است تعداد شان آنهایی که تخریب می‌کنند چند نفر هستند عددی نیست. از رسانه ملی از همه رسانه‌ها از نیروی انتظامی و از نیروی بسیج و سپاه تشکر می‌کنم به‌خاطر تلاش فوق‌العاده‌شان برای امنیت کشور هیچ چیز ارزشمندی برای ما بالاتر از امنیت نیست ما باید امنیت و برادری و اتحاد خودمان را حفظ کنیم و مردم نخواهند گذاشت که یک عده در خارج از کشور حالا اونهایی که به مردم این‌ همه فشار اقتصادی آوردند یا اونهایی که تروریست بودند و خون مردم را در گذشته ریختند بخواهند از این فضا و از این جو سو استفاده بکنند. خوشبختانه که من همین ساعتی که آمار دستم هست در این سه روز آنهایی که اغتشاش کردند عددشان بسیار کم هست!! حالا اعتراض ممکن است عده‌یی آمدند فرمودند که این کار خوب است این کار بد است هر چی گفتند خوب بوده اما آنهایی که دنبال اغتشاش بودند تخریب اموال عمومی بودند آتش زدن بودند حمله کردن بودند اینها عدد شان بسیار کم هست وزارت اطلاعات نیروی انتظامی سپاه پاسداران بسیج و همه نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی که از همه آنها تشکر می‌کنم با همه توان تلاش کردند سر دسته آدمهایی که دنبال تخریب اموال عمومی بودند شناسایی کردند برخی را دستگیر کردند برخی را دستگیر خواهند کرد طبق قانون باید با آنها رفتار بشود ما در اجرای این طرح شاهد این بودیم که برخی به خیابانها آمدند و اعتراض کردند اصل این‌که یک طرحی که دولت اجرا می‌کند مورد قبول همه مردم نباشه مقام معظم رهبری بیان فرمودند و بیانات ایشان شجاعانه و روشنگرانه و بسیار مهم بود ایشان هم این نکات رو چند بار به‌صورت خصوصی به من فرمودند فرمودند در این مسأله شما باید بحث کنید کارشناس‌ها را بخواهید و اگر طرحی را سران سه قوه امضا کنند و تأیید کنند من حمایت خواهم کرد همین که امروز هم ایشون بیان فرمودند ما این کار را کردیم و حتی علاوه بر این‌که در جلسه شورای همآهنگی ما تصویب کرده بودیم به‌اتفاق آرا من برای تأکید مجدد سه قوه به‌صورت دست خطی روی مصوبه هر سه نفر نوشتیم و تأکید کردیم و تأیید کردیم و امضا کردیم.

آخوند روحانی علت این تصمیم حکومت آخوندی را خفگی اقتصادی و مالی رژیم دانست و اعتراف کرد که همراه با خامنه‌ای و دیگر سران رژیم تصمیم گرفته و امضا کرده اند که با دست بردن به جیب مردم، قیمت بنزین را افرایش بدهند.
آخوند روحانی گفت:
ما سه راه بیشتر نداریم:
یا باید مالیات مردم را افزایش بدهیم و از محل آن پرداختی را انجام بدهیم
یا باید نفت بیشتری صادر کنیم و از پول نفت استفاده کنیم برای این امور
و یا می‌بایست از یارانه‌ها مقداری بکاهیم و آن مقداری که حاصل می‌شود در اختیار خود مردم قرار بگیرد.
ما این را متوجه هستیم که مردم ما از دی ۹۶ گرفتاریهایی به آنها تحمیل شد تا امروز اینها را ما آگاه هستیم
  در سه نوبت به مصوبه رسیدیم و مصوبه تدوین کردیم و خدمت مقام معظم رهبری فرستادیم به این جمع‌بندی رسیدیم که در روز جمعه اجرا و عملیاتی شد.

رئیس مجلس ارتجاع پاسدار علی لاریجانی نیز با غیظ و وحشت از قیام سراسری و مجاهدین خلق ایران به روضه خوانی برای امنیت برباد رفته نظام فاسد آخوندی پرداخت و درحالیکه با دجالبازی مسخره یی پای آمریکا را به میان میکشید، گفت: سران سه قوه مجالی برای آشفته ‌سازی کشور توسط آمریکا و مجاهدین نخواهند داد.
لاریجانی خطاب به ولی فقیه خون آشام و هراسان ارتجاع گفت: توجه دادن حضرتعالی به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران و آشوب طلبان و تأکید بر امنیت کشور وفاق همه قوای کشور در مقابله با این دسیسه چند جانبه را بیشتر از گذشته آشکار می‌سازد. نمایندگان محترم مجلس پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه حضرتعالی با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب نخواهند داد.

آخوند دژخیم ابراهیم رئیسی رئیس قضاییه خامنه‌ای وحشت‌زده، قیام‌کنندگان را به دستگیری و مجازات تهدید کرد و با قسم و ایه ادعا کرد که رژیم مستحکم است و آنهایی که در خارجه نشسته‌اند و تحریک می‌کنند به اهدافشان نمی‌رسند.
دژخیم گفت:‌ کسانی که ، بانک ها را آتش بزنند، به اموال عمومی خسارت وارد کنند، ناامنی را در جامعه بخواهند ایجاد بکنند، آنها بدانند که مجازات سختی را کار آنها در پی خواهد داشت. حتما هم کسانی که در خارج نشستند دارند تحریک می کنند تصور می کنند که با این تحریکات میتوانند امیال پلید خودشان را دنبال بکنند. مشکلاتی ممکن است پیش بیاد بخاطر بعضی از همین مسائلی که اتفاق افتاده امثال این، اما نظام اسلامی نظام مستحکمی است.

سپاه پاسداران خامنه‌ای نیز در اطلاعیه وحشت آلودی اعلام کرد:«حوادث و رخداد های پدید آمده پس از اجرای «طرح مدیریت مصرف سوخت»... «منجر به سوء استفاده و موج سواری هزینه آفرین اشرار و عناصر معاند بر اعتراضات مردمی و برخی دغدغه های ناشی از "افزایش قیمت بنزین" گردید» و «ترغیب (مجاهدین)» را رقم زد.

پاسدار اشتری، رئیس جنایتکار نیروی انتظامی رژیم نیز گفت که سازمانده قیام مردم مجاهدین هستند و مستأصلانه خواستار شناسایی آنان شد.
پاسدار جنایتکار اشتری گفت:‌ بعد از یک خط سازمان های ضد انقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات هست که خوب بحمدالله سازمان‌های امنیتی انتظامی شناسایی کردن آنها را و انشاالله آنها در موعد مقرر به سزای اعمال خودشان خواهند رسید.

تلویزیون رژیم هنگام پخش کنفرانس دژخیم علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی، نوشت: (مجاهدین) همه امکانات رسانه ای و تبلیغی خود را برای خط دهی و سازماندهی آشوب و ناامنی در داخل کشور به کار گرفته اند.

ابراز وحشت آخوند شیاد روحانی از قیام قهرمانه مردم ایران