روضه خوانی امام جمعه های خامنه ای برای تسکین و دلداری نیروهای وارفته رژیم در وحشت از خطر سرنگونی

 

رژیم آخوندی در قبال مواضع مشترک ترامپ و ماکرون عمامه خود را پایین گرفت تا موج از سرش بگذرد!.

در ضعیف‌ترین واکنش ممکن سخنگوی وزارت خارجه رژیم گفت: طرح موضوعات فرا برجامی، کمکی به حفظ برجام نمیکند، بلکه زمینه بی اعتمادی بیشتر بین طرف های باقی مانده در برجام را فراهم و آمریکا را به هدف خود که فروپاشی برجام است، نزدیک تر می کند.
سخنگوی وزارت خارجه رژیم با سرخوردگی از اروپا افزود:‌ طرف های اروپایی تاکنون و در عمل به تعهدات خود ذیل برجام و تعهدات بعد از خروج غیرقانونی آمریکا از برجام ناتوان بوده ونتوانسته اند زمینه انتفاع کامل (نظام) طبق این توافق چندجانبه را فراهم کنند.
رژیم آخوندی در تلویزیون حکومتی با سوز و گداز از اظهارنظرهای رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه گفت:ترامپ با تکرار توهینهای خود به ملت ایران گفت وقتی رئیس‌جمهور شدم ایران یک کشور تروریست بود البته هنوز هم هستند.
رئیس‌جمهور فرانسه هم گفت من فکر می‌کنم ما هدف مشترکی در مورد ایران داریم اختلافات ما بر سر مسائل فنی است.
امانوئل ماکرون در ادامه صحبت‌هایش بدون اشاره به کمکهای مالی و نظامی واشنگتن و پاریس به سران رژیم سعودی به اتهام زنی علیه ایران پرداخت و جلوگیری از دستیابی کشور مان به سلاح هسته‌‌یی، کاهش فعالیتهای ایران در زمینه موشکهای بالستیک، مهار فعالیت‌های منطقه‌یی ایران و استقرار صلح در منطقه را به‌عنوان چهار اولویت مشترک فرانسه و آمریکا در مورد ایران برشمرد.
وعاظ جمعه بازارهای خامنه ای در شهرهای مختلف به روضه خوانی برای دلداری و تسکین نیروها و مزدوران وارفته رژیم در وحشت از خطر سرنگونی روی آورده اند:
آخوند فرزانه: «من هیچ شکی ندارم که بیشترین تاثیر را در تربیت سپاه پاسداران مقام معظم رهبری داشتند و دارند این سردار سلیمانی اینجوری به‌عنوان سردار درخشیده من هیچ شکی ندارم که ارتباط این آدم با رهبری موجب شده که اینجوری پرورش پیدا کند، یکی از علما فرموده بودند که رهبری به من فرمودند من هر روز برای سلامتی تو صدقه می‌دهم این‌قدر محبوب رهبری هم هست
اولین وظیفه مردم این است که نسبت به رهبرشان خیرخواه باشند. وظیفه دوم به بیعتی که کردند با وفا باشند...
رهبری می‌فرمایند که من سی میلیون رأی می‌خواهم مردم می‌ریزند پای صندوقها و واقعاً صندوقها را پر رأی می‌کنند و ۳۰میلیون بیشتر داده میشه...
…این مدافعان حرم چه کردند این بچه ها، این حق برایشان عزیزه، ۳۰۰ هزار شهید یک ملتی تقدیم دین کرد.
یادتان هست که منافقین ...... گفتند که نمی‌دانم کی تهرانند دعوت می‌کردند که دیگران هم بیایند تهران یادتان که نرفته که، تهران آمدند؟ یادتان هست که در حادثه ۸۸فتنه ۸۸بعضی وعده می‌دادند که فلانی میآید تهران.
....الآن چی؟ الآن تا الآن به شش تا رئیس‌جمهور متوسل شده ترامپ که یک کاری بکن بین ما و ایران یک مذاکره‌ای برگزار بشود...
 خواستند مردم را بترسانند شروع کردند مردم ایران را تروریست معرفی کردن نکردند؟‌ سپاه پاسدار تروریست معرفی کردند محدودیت صنایع هسته‌یی، تحریم فلزات نمی‌دانم صنایع فلزی، خواستند فروش نفت ایران را به صفر برسانند همه را هم جدی می‌گفتند
ببینید این کارها را کردند تا چی بشود؟ تا این‌که مردم خسته بشوند مردم دست از انقلاب شان بردارند».

در جمعه بازار ولایت فقیه در تهران، آخوند امامی کاشانی امام جمعه خامنه‌ای چند بار هشدار داد نترسید و سازش و مذاکره نکند:
آخوند امامی کاشانی، نمایش جمعه تهران ـ ۱۷خرداد۹۸: «نترسید ...نباشد که شما با این بیگانگان و دشمنان بخواهید آشتی کنید نترسید و راه آشتی با این ستمگران طی نکنید. شما امت اسلام نترسید سستی نکنید مقاومت کنید دعوت به سلم نکنید دعوت به صلح نکنید باشون هم صحبت و اینکه با شما آشتی کنیم و راه آشتی رو باشون باز نکنید. یک-نترسید  دو-سازش نکنید».