تاکید آخوند روحانی بر ادامه برنامه موشکی و جنگ افروزیهای منطقه ای

 

رئیس جمهور ارتجاع در سخنرانی خود در نمایش ورشکسته حکومتی ۲۲ بهمن ضمن مجیزگویی مهوع از ولی فقیه ارتجاع بر ادامه برنامه موشکی و جنگ‌افروزیهای منطقه‌ای تأکید کرد.

وی گفت:‌ «ما برای ساختن انواع موشکهای ضدزره، انواع موشکهای پدافند هوایی، انواع موشکهای زمین به دریا و دریا به دریا، انواع موشکهای هوا به هوا و انواع موشکهای زمین به زمین از کسی اجازه نگرفته‌ و نخواهیم گرفت، راهمان را و قدرت‌نظامی‌مان را ادامه می‌دهیم و نزد ملت ایران به صراحت می‌گویم که قدرت نظامی ایران در طول این ۴۰سال و به‌ویژه در ۵سال اخیر برای همه جهانیان شگفت‌آور است. همه جهانیان در این چهل سال و در این ۵سال اخیر دیدند که وقتی ایران اراده کرد، به ملت عراق کمک کند به مردم سوریه کمک کند وقتی ملت ایران اراده کرد به مردم لبنان کمک کند به مردم فلسطین و یمن کند.
دستاورد جمهوری اسلامی ایران این بود که نظام مشروعیت را بر مبنای اسلام و جمهوریت قرار داد امروز تمام مسئولان جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری گرفته تا رئیس جمهور، اعضای مجلس شورای اسلامی، تا خبرگان تا شو راها همه و همه با رأی مردم و با صندوق آراء مسند مسئولیت را به عهده می‌گیرند.
همه ما باید حواسمان جمع باشد.

درنمایش ورشکسته حکومتی به مناسبت ۲۲بهمن در شهر کرد، پاسدار سلامی، جانشین سرکرده سپاه خامنه ای، در تنگنهای تحریمها و ضعف و بحران فزاینده نظام، برای روحیه دادن به بسیجیان سیلی خورده، برطبل قدرت نماییهای کاذب کوبید و در واکنش به اجماع جهانی برای مقابله با جنگ افزوزی های منطقه یی رژیم با ترس و سخافت گفت: یعنی چه ؟! یعنی ما باید منطقه را ترک کنیم؟!!. ما که در حال انباشت قدرتیم بیش از این برد موشکهایمان را اضافه میکنیم اگر گزافه گویی کنید آنگاه شرایط متفاوت خواهد بود سیاست های ما ثابت نیست مدام تغییر میکند به رفتار دشمنان مان بستگی دارد از ما نخواهند منطقه را ترک کنیم این آنها هستند که باید منطقه را ترک کنند. یعنی چه؟ !!!!! یعنی ما منطقه را ترک کنیم؟... ما در دور دست با آنان درگیر خواهیم شد جایی که فکر نمیکنند ...اگر روزی قرار باشد به آنان ضربه بزنیم جایی خواهیم زد که امروز در مورد آن فکر نمیکنند...دیدید صهیونیستها از ترس هذیان میگویند به آنها هم اخطار داده ایم بازهم هشدار میدهیم زمینه محو خود را از روی زمین فراهم میکنید اگر به شرارت هایتان ادامه دهید محوتان خواهیم کرد این آخرین کلام ما است ...

در قطعنامه پایانی نمایش حکومتی ۲۲ بهمن بر ادامه برنامه موشکی و اتمی و نیز جنگ‌افروزیهای منطقه‌ای رژیم تأکید شده است. دراین قطعنامه باسوز و گداز از بیانیه اتحادیه اروپا که خواهان توقف برنامه موشکی رژیم شده و اینستکس راهم به آن مشروط کرده، آمده است: به‌عنوان عبرت‌آموزی از مذاکرات موسوم به برجام، بی‌اعتمادی به وعده‌ها و برخورد قاطع با مطالبات وقیحانه کشور‌های اروپایی را خواستاریم. تقویت روزافزون بنیه دفاعی - موشکی و توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را یک اصل اساسی دانسته و از مقامات تبعیت بی‌چون و چرا از منویات خامنه‌ای، و ایستادگی در برابر تیم ترامپ و اذنابش را خواهانیم.
در قطعنامه پایانی نمایش حکومتی ۲۲ بهمن ضمن تأکید بر جنگ‌افروزیهای رژیم در کشورهای منطقه در تصفیه حساب با باند روحانی که خودش سخنران این نمایش حکومتی بود نیز آمده است: فریب‌خوردگان داخلی را به تفکر و تعقل فراخوانده و ضمن توصیه به اصلاح رفتار با پرهیز از بازی در زمین دشمن عنود و هر نوع تحرک فتنه‌انگیزانه هشدار می‌دهیم.