جمعه‌بازار ولایت‌فقیه وحشت از مجاهدین و خطر سرنگونی

 


در پی سفر وزیر خارجه آمریکا به کشورهای خاورمیانه و هشدارهای هراس آلود نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران مبنی بر این‌که مجاهدین به یک‌قدمی مرزهای ایران بازمی‌گردند، امام‌جمعه‌های خامنه‌ای در جمعه‌بازارهای نقاط مختلف کشور وحشت حکومت آخوندی را از خطر مجاهدین و سرنگونی به‌موازات بالا گرفتن شعله‌های اعتراضات مردمی و خطر قیام، برملا می‌کنند.

آخوند سلیمانی امام‌جمعه رژیم در زاهدان: دشمنان با تشکیل کارگروه قصد دارند اعتراضات را به سمت اغتشاش سوق دهند. ...اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به ۸ کشور عربی سفری داشت... دشمنان قصد دارند با سوءاستفاده از نارضایتی مردم بستر واژگونی (نظام) را فراهم کنند... اقدامات (مجاهدین) علیه (نظام) بر هیچ‌کسی پوشیده نیست؛ آمریکا قصد دارد (مجاهدین) را در عراق مستقر کند.


آخوند آل هاشم امام‌جمعه رژیم در تبریز: اتحادیه اروپا باید در خصوص پناه دادن و حمایت از تروریست‌ها، به مردم ایران پاسخ دهد. چرا از تروریست‌ها حمایت می‌کنید؟ ...


آخوند شکوری امام‌جمعه رژیم در خوی: جای تأسف دارد که آن‌ها تروریست‌هایی که بیش از هزاران نفر را به خاک و خون کشیده‌اند در کشورهای خود جای‌داده‌اند و جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند.

آخوند ایمانی امام‌جمعه رژیم در فردیس: دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام دنبال «ایجاد شورش و جنگ داخلی» هستند و مجاهدین «فعال» شده‌اند تا نظام را «ناامن» نشان دهند.

آخوند طبرسی امام‌جمعه رژیم در ساری: استقرار مجاهدین در خاک عراق ترفندی از سوی آمریکا و ترامپ است .(نظام) برابر این توطئه و ترفند با تبعیت از خامنه‌ای ایستادگی و مقاومت می‌کند.


آخوند قاسمی امام‌جمعه رژیم در کنگان:‌ اکنون‌که ایران چهلمین سالگرد (نظام) را پشت سر می‌گذارد که دشمنان قصد دارند اعتراضات را به سمت اغتشاش سوق دهند.


آخوند یعقوبی امام‌جمعه رژیم در بجنورد: فتنه جدید آمریکا، جمع‌کردن (مجاهدین) است که می‌خواهد در عراق لانه جدیدی ایجاد کند که باید در این زمینه عراق و جمهوری اسلامی هوشیارانه عمل کنند چراکه آمریکا اکنون (نظام ما) و عراق را هدف گرفته است.


آخوند امینی امام‌جمعه رژیم در شاهرود: نباید مرعوب دشمن شد... استکبار می‌خواهد مجاهدین را دوباره به عراق برگرداند؛ لذا امیدواریم ملت‌های عرب آگاه شده و خودشان را رسوا نکنند.


آخوند فلاحتی امام‌جمعه رژیم در رشت: مجاهدین در آلبانی مستقر هستند (اما) آمریکا می‌خواهد (مجاهدین) را به عراق بازگرداند.


آخوند محمودی امام‌جمعه رژیم در محمود‌آباد: بازگشت مجاهدین به عراق به علت به پا کردن فتنه جدید آمریکا همزمان با ۴۰ سالگی (نظام) است.

آخوندی دری نجف‌آبادی امام‌جمعه رژیم در اراک: آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود (مجاهدین) را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.


آخوند مقدسی امام‌جمعه رژیم در نیز: آمریکا سعی دارد پای (مجاهدین) را در منطقه باز کند و باید مواظب این توطئه جدید آن‌ها بود.


آخوند عابدینی امام‌جمعه رژیم در قزوین: آمریکا همچنان تلاش می‌کند با جمع‌کردن مجاهدین در کشور عراق و سایر مناطق نقشه‌های دیگری را پیاده کند.


آخوند کرامتی امام‌جمعه رژیم در گلپایگان: آمریکایی‌ها تلاش و برخی از شیفتگان آن‌ها در کشور اصرار دارند که وانمود کنند محاسبات غربی‌ها دقیق و خطاناپذیر است... حواستان باشد تهدیدهای آمریکا و اروپا دل مسئولان را نلرزاند و اراده‌هایمان را ضعیف نکند.