لیست گذاری اتحادیه اروپا و عقده‌گشایی وزیر خارجه ولایت‌فقیه علیه مجاهدین

 

لیست گذاری اتحادیه اروپا و عقده‌گشایی وزیر خارجه ولایت‌فقیه علیه مجاهدین به خاطر هلاکت ۱۲۰۰۰هزار مهره‌ها و مزدوران خلافت آخوندی

رویترز هشتم ژانویه  گزارش کرد: ظریف وزیر خارجه رژیم ایران روز سه‌شنبه در یک توئیت گفت: متهم کردن رژیم ایران، هیچ باری از دوش اتحادیه اروپا که به تروریستها پناه داده کم نمی کند. ظریف گفت اروپایی ها شامل دانمارک، هلند و فرانسه به مجاهدین خلق پناه داده اند.

 تلویزیون رژیم ۱۸ دی ۹۷ گفت وزیر امور خارجه اتهام‌پراکنی علیه ایران، اروپا را از مسئولیت مخفی کردن تروریست‌ها مبرا نمی‌کند. ظریف افزود اروپا ازجمله دانمارک هلند و فرانسه مخفی گاه منافقین قاتل ۱۲۰۰۰ هزار ایرانی و شریک جنایت صدام و دیگر تروریست‌هایی است که قتل ایرانیان بی‌گناه را طراحی می‌کنند.

 علاوه بر جواد ظریف، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم نیز به طرز ابلهانه‌ای کشورهای اتحادیه اروپا را به عدم صداقت در مبارزه با تروریسم متهم کرد و با سوز دل گفت: اتحادیه اروپا به‌جای قرار دادن نام گروه‌های تروریستی همچون مجاهدین در فهرست تحریم خود، آنان را در اقدامات تروریستی خود آزاد گذارده و حتی تحت حمایت خود قرار می‌دهد؛ اما جمهوری اسلامی ایران را مورد اتهام قرار می‌دهد!
سخنگوی وزرات خارجه حکومت آخوندی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این اقدام و در چارچوب عمل متقابل، اقدامات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.