هراس از مجاهدین و کانون‌های شورشی، قسمتهایی از یک شوی چماقداران و لباس شخصی‌های ولایت فقیه

 

رائفی پور از مهره های خامنه ای که بارها ترس و وحشت رژیم را از قدرت کانونهای شورشی و مجاهدین به نمایش گذاشته در یک برنامه دیگر برای توجیه بسیجی ها و پاسداران روحیه باخته رژیم می گوید: ترامپ در برابر ایران متعهد به تغییر رژیم است قول داده رژیم را تغییر بده دیگه متعهده، قول داده.

رژیم آخوندی سخنان این مهره خود را بصورت فیلمی تولید کرده و در آن صحنه های مختلف بکار برده است. وی می گوید:« وزارت دادگستری آمریکا اسنادی فاش میشه ازش که آقای رودی جولیانی و جان بولتون ۵ بار در طول چند ماه از موقع روی کار آمدن ترامپ با منافقین در مورد آشوبهای داخلی در ایران جلسه داشتند ... ۵ بار.

 نیکی هیلی الان نماینده تو سازمان ملل هست این خانم توئیت سازمان منافقین را ری توئیت میکنه معنی داره.
منافق ها را برداشتند بردند اردن، از اردن با آی پی عربستان دارند، سازمان منافقین داره با خانواده های اینها ارتباط میگیره میگه همه تان باید بسیج بشوید بیائید وسط.
مواردی دستوری صورت گرفته خانواده هایشان مسلح شدند: اخیرا اتفاق افتاده ها !!! یعنی برنامه ریزی کردند برای اینها آماده کردند آماده کردند برای یک برهه ای این شوتینگ انجام بدهند شلیک کنند. 
ابریشمچی میگه پر واضح است مردم بپا خواستند ولی در مرکزشان در قلبشان کانون های شورشی است که اعضای این مقاومت هستند و دارند کارشان را انجام می‌دهند و آتش قیامها را روشن نگه می‌دارند و به پیش می‌روند حالا هم باید بقیه راه را تا سرنگونی این رژیم ذره به ذره با تلاش خودمان پیش ببریم. پنج روز به کهکشان قیام ۹۷ مانده است دست مریزاد برای کارهایی که تا الان کردیم و پیش آمدیم .... 
قشنگ داره میگه شلوغی یه کار ما بوده مردم ریختند اعتراض دارند آقا بیا حقوق ما را بده چرا دلار رفته بالا؟
کی میره بانک آتیش میزنه؟ کیه به کلانتری حمله می‌کنه[ چند تصویر از مکانهای سوخته همزمان با صحبت‌های رائفی پور نشان داده می شود ] شما انتظار دارید وایستند نگاه کنند؛ داری ثروت مردم را خراب میکنی دقت کنید عمدا می اندازنت توی دعوا فرض کن بعضی ها نمی‌خواهند باهات دعوا کنند تو خیابان داری رد میشی می‌گه چرا داری نگاه می‌کنی؟ تو نگاه نکن غلط کردی می‌گی به من چرا نگاه نکردم خب بابا می‌خواهی بزنی دیگه بیا بزن؛ تو برنامه ات را ریختی می‌گی تحریک کنید.

رائفی پوز، مهره خامنه ای در ادامه بیان وحشت و هراس رژیم از سرنوشت محتومش می افزاید: گوش بدهید چی می‌گه ببینید ابریشمچی چی می‌گه؟ می‌گه نباید فکر کنیم این پنج روز خیلی طبیعی ست که اشرف نشان ها با پای سر در این کهکشان ها و کهکشان قیام شرکت خواهند کرد لیکن فقط شرکت خودمان نیست بحث این است که ما با شعار حتی یکنفر بیشتر باید در این کهکشان شرکت کنیم این یک لشگر کشی سیاسی ست. می‌گوید بیاورید و بقیه مردم واقعا دنبال چی‌اند؟ مطالبات خودشون اند همراه می‌شوند یک لحظه از شعارهای نرم تر شروع می‌کنند گفتیم همراه کردن مردم با مخالفین. 
درباره کانونهای شورشی هم باید بگویم که وقتی شکل می‌گیرد در جریان عمل راه خودشان را باز می‌کنند تو خوزستان هم ما تیر اندازی داشتیم تو کازرون هم تیراندازی داشتیم یعنی هر جا بابا طرف اعتراض داره به قطعی آب و چه و چه و چه، یکهو تیراندازی صورت می‌گیره تیراندازی چرا؟