درگیری جوانان با ماموران سرکوبگر در ورزشگاه آزادی تهران، تظاهرات و اعتراضات مردمی


شامگاه جمعه در مسابقه بین تیمهای پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی در تهران؛ جوانان قیام آفرین شعار توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه سر دادند.

در جریان این مسابقه جوانان با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند و فریاد برو گمشو علیه آنان سر دادند.

روز شنبه ۲۷ مرداد جمعی از هموطنان در مقابل مجلس ارتجاع در تهران در اعتراض به وطن فروشی آخوندها در رابطه با دریای خزر تجمع کردند.
این تجمع در حالی شکل گرفت که نیروهای سرکوبگر انتظامی در مقابل مجلس ارتجاع مانع تجمع مردم می شدند.

جوانان موتور سوار در شهرستان دشتی واقع در استان بوشهر با ماموران سرکوبگر رژیم که قصد آزار و اذیت آنها را داشتند درگیر شدند و آنها را گوشمالی دادند. جوانان همچنین به ماشین گشت مزدوران خسارت وارد کردند و آنها را به عقب راندند.

کارگران نیشکر هفت تپه در اعتراض به تقسیم زمین ها و سکوت کارگزاران رژیم و پرداخت نکردن حقوق شان در مقابل دفتر مدیریت این شرکت تجمع کردند.

جمعی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز در اعتراض به پاسخ نگرفتن مطالبات شان در مقابل دفتر کارگزاران رژیم در گروه ملی فولاد اهواز تجمع کردند.

تاکسی اینترنتی تپسی [ TAP30 ] و اسنپ در اعتراض به کاهش قیمتها با وجود تورم صددرصدی اعتصاب کرده و در مقابل دفتر این تاکسی اینترنتی تجمع کردند.

کارگران شرکت تولی پرس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد شوینده و پاک کننده در ایران روز شنبه ۲۷ مرداد در اعتراض به اعلام تعطیلی دو هفته‌ای کارخانه در مقابل این شرکت در قزوین تجمع کردند.