جنایت وحشیانه قتل ۴ هموطن بلوچ توسط مزدوران خامنه ای

گزارشها حاکیست که در یک جنایت وحشیانه دیگر در استان سیستان و بلوچستان، مزدوران خامنه ای در روز پنجشنبه، ۴سرنشین یک خودرو شامل یک کودک سه ساله را با تیراندازی بسمت یک خود رو در شهر دلگان به قتل رساندند.

نمونه های دیگری از «شلیک های مستقیم و آتش به اختیار مزوران خامنه ای علیه هموطنان بلوج»:
روز پنجشنبه ۲۳ فروردین مزدوران سرکوبگر رژیم با تیراندازی وحشیان به سمت خودرویی در پمپ بنزین شهر دلگان DALGAN در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان، مسلم بامری یک جوان ۲۷ساله را که در یک حرکت اعتراضی در بهمن ماه۹۶ در یک تظاهرات مردمی در مقابل پاسگاه دلگان شرکت داشته، و هم چنین برادر ۱۸ساله اش به نام حمزه و خواهر زاده سه ساله اش به نام حسنا و یک جوان ۱۹ساله دیگر را به قتل می رسانند.

متعاقبا سایت مزدوران رژیم بدون هیچ اشاره یی به کشتار ۴ تن در این تیراندازی وحشیانه، نوشتند: «یک منبع آگاه از به هلاکت رسیدن یکی از مخلان امنیت بنام م.ب معروف به ریاضی توسط رزمندگان دلاور نیروی انتظامی!! در منطقه دلگان سیستان و بلوچستان خبر داد».
درجنایت دیگری در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین مزدوران نیروی انتظامی در منطقه ناصر آباد کرمان با تیراندازی به سر یک هموطن بلوچ او را کشتند که در نتیجه خودرواش چپ کرد و آتش گرفت و پیکرش در آتش سوخت.
اینها فقط دو نمونه از جنایات حکومت آخوندی در استان سیستان و بلوچستان است. واقعیت این است که شلیک های مستقیم و آتش به اختیار مزوران خامنه ای به طور مرتب از هموطنان بلوچ قربانی میگیرد.

روز سه شنبه ۱۴ فروردین ۹۷ نیز نیروهای سرکوبگر رژیم به یک خورو که در جاده سراوان – خاش درحرکت بود شلیک کردند که باعث واژگون شدن آن و کشته شدن ۴ سرنشین و مجروح شدن ۱۵ تن دیگر شد که از مهاجران افغان بودند.

در فروردین ماه جاری حداقل دو هموطن دیگر در این منطقه توسط نیروی سرکوبگر انتظامی به جرم داشتن چند گونی برنج یا چند لیتر سوخت، کشته شده اند.
گزارشهای منتشر شده، حاکی از کشتار و مجرو ح کردن دهها تن از هموطنان بلوچ به دست مزدوران جنایتکار خامنه ای طی سال ۹۶ است. جنایاتی که تنها بر خشم و نفرت مردم ایران و هموطنان بلوچ ما از این رژیم ضد ایرانی و ضد بشری می افزاید، و شعله های اعتراض و قیام برای سرنگونی دیکتاتوری آخوندی را فروزانتر می کند.