قیام ایران-شماره ۶۶-احمد خاتمی وحشتزده از استمرار قیام: معترضان باغی هستند و باید اعدام شوند

هر چه بتوانیم موشک می‌سازیم و بردش را بالا می‌بریم و از حزب الله حمایت می‌کنیم

به دنبال ادامه اعتراضات مردم و جوانان به‌پا‌‌‌خاسته در روز ۱۲بهمن، در آستانه چهلمین سالگرد حاکمیت فاشیسم دینی در ایران، خامنه ای ولی فقیه مفلوک رژیم، آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه خبرگان رژیم را به نمایش جمعه تهران فرستاد تا برای مردم به پا‌خاسته و قیام‌آفرینان خط و نشان بکشد. خاتمی وحشتزده از خشم و نفرت مردم از نظام منحوس ولایت فقیه و شخص خامنه ای، این جلاد و سارق بزرگ تاریخ ایران را «حاکم عادل اسلامی» خواند و گفت:‌ «من در فتنه ۸۸ هم اعلام کردم. الان هم می‌گویم در فقه ما آن کسی که علیه حاکم عادل اسلامی به خیابان بریزد، آتش بزند و مردم را بکشد این باغی است و این حکم باغی در فقه ما اعدام است. باید با اغتشاشگر چه دانشجو، چه طلبه و غیره برخورد شود... باید در برابر لیدرهای اغتشاشگران خشم داشته باشید و با قاطعیت برخورد کنید» (فارس، خبرگزاری سپاه پاسداران -۱۳بهمن).

آخوند خاتمی رودر‌روی جامعه جهانی برای توقف برنامه های شوم موشکی رژیم، به نحو مضحکی فعالیتهای موشکی را به قران منتسب کرد.

وی گفت:‌ «به دستور قرآن در عرصه سیاست بازدارندگی هر چه بتوانیم موشک می‌سازیم و هر چقدر بخواهیم بردش را بالا می‌بریم و در این عرصه با هیچ کسی مذاکره نمی‌کنیم و به هیچ دولتی هم حق فضولی نمی‌دهیم. وزیر خارجه فرانسه و دیگران این پنبه را از گوششان بیرون کنند و اگر می‌خواهند برای این موضوع بیایند مذاکره کنند، جوابشان را پیشاپیش می‌دهیم».

در حالیکه عرابه جنگ افروزی و صدور تروریسم رژیم هر روز بیشتر در گل فرو می‌رود خاتمی بر ادامه صدور تروریسم و حمایت از گروههای تروریستی تأکید کرد و گفت: «ایران از این حمایت دست برنداشته و نمی‌دارد. ما حزب‌الله را یک گروه باشرف و مدافع حریم وطن می‌دانیم».

زمان مصرف عربده های وحشت آلود خامنه ای و خاتمی دیر زمانی است سپری شده و مردم و جوانان به‌پاخاسته عزم خود را برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران، جزم کرده اند. نظام ولایت فقیه با تمامی باندهایش برای همیشه به گور سپرده خواهد شد و مردم ایران و منطقه و جهان از شر آن خلاص خواهند گردید.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ (۲ فوریه ۲۰۱۸)